Beantwoord

Maak online een afspraak met onze monteur

  • 9 April 2021
  • 2 reacties
  • 342 keer bekeken

Beste KPN,

Ik moet een afspraak maken met een monteur.
Hiervoor krijg ik mails van jullie, maar ik kan geen afspraak maken via KPN ID.
Ook kan ik jullie planningsafdeling niet bereiken.
Graag hoor ik van jullie voor het maken van een afspraak.

Met vriendelijke groet,
Ruud

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 April 2021, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Afspraak maken met monteur, welkom op het forum! Wat stom dat het online niet lukt om de afspraak te maken. wat gebeurt er precies als je dit probeert te doen? Krijg je foutmeldingen te zien?

Als het online niet lukt, dan is de snelste manier voor contact om te bellen met ons hoofdnummer op 0800-0402 (gratis) de collega kan dan een afspraak met je plannen. Het mag natuurlijk ook via hier. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Geef dan ook gelijk een aantal momenten aan waarop een monteursafspraak zou uitkomen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Afspraak maken met monteur, ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent! Zo niet of als je vragen hebt, geef het dan gerust aan en vul ook meteen je forumprofiel in, zoals Erik al tipte. Dan helpen we je graag verder.