Beantwoord

Maar 9 Mbps internet op mijn adres

  • 29 October 2020
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Goedenavond, onze snelheid is dramatisch slecht, 9 mbps pfffff, we betalen 85 euro per maand en dan heb ik onze mobiele abonnement er nog niet bij, ook kunnen we vaak niet onze opnames terugkijken, best wel droevig, wat ik ook raar vind is dat je adverteren met 5 G maar ik heb het nog niet zien staan op mijn iPhone 12 , daarvoor heb ik pas een Sim only abonnement afgesloten met 5 G , droevig KPN. Wat te doen. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 November 2020, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.  Ik neem aan dat je bekabeld hebt gemeten?!

Reputatie 6
Badge +7

En echt 5G bestaat nog niet voorlopig dus dat maakt niets uit.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Te lage snelheid, welkom op het forum! 
9Mb/s is niet bijzonder snel inderdaad. Als dit de maximale snelheid op jouw adres is volgens de site die Joep noemt vrees ik dat ik daar waarschijnlijk ook geen oplossing voor ga hebben maar ik kijk graag even mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Zoals Macabeus noemt duurt het nog even voor overal 5G is.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!