Beantwoord

Machtigingsovereenkomst kwijt

  • 24 January 2020
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste,

Ik heb een contract van kpn, ooit is daar een machtigingsovereenkost voor getekend,

die heb ik niet meer, maar zou die wel graag willen hebben, hoe kan ik die weer krijgen.

 

Dank je wel.

 

mvg

Yossi

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 February 2020, 21:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Yossi, welkom op het forum. 

Jij hebt het over je contract waarin ook dit is meegenomen. Om welk abonnement gaat het?  Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik kijken of ik het kan achterhalen. 

Hoi.

het gaat om tv,internet en bellen abonnement 

Klantnummer is *****.

met vriendelijke groet 

yossi

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb je gevonden, het is al een tijdje geleden inderdaad. Die kopie heb ik helaas niet meer in het systeem hier. Heb je dit voor iets specifieks nodig? Ik denk graag mee. Een overzicht van je pakket kun je ook op de factuur vinden. Eventueel oude facturen kan ik wel achterhalen.

Is het mogelijk dat er een nieuw machtigingsovereenkomst opgestuurd kan worden??

mvg

Yossi

Hallo @yossi1981 , machtigingen voor automatische incasso gaan tegenwoordig digitaal bij de bank.

Via je bank kun je een machtiging toestaan of intrekken.

Als je bij je bank een machtiging intrekt van bijv. KPN en KPN wil de volgende keer een automatische incasso doen gaat jouw bank jou eerst vertellen dat KPN wil incasseren en of jij daar wel toestemming voor wilt geven, zo heb ik het bij mijn bank (SNS) in kunnen stellen.

Voor vragen daarover kun je het beste even bij je bank informeren.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoe bedoel je precies een nieuwe? Wat probeer je precies te bereiken? Heb je deze ooit ingetrokken? Of wordt er niet meer automatisch geïncasseerd omdat er in het verleden automatische incasso's zijn mislukt? Staat het bij jouw bank verder goed? 

Reputatie 7
Badge +24

Yossi, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.