Mag ik ook kosten in rekening brengen als KPN (monteur) niet komt opdagen?

  • 27 January 2020
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

de kpn rekent voorrijkostenals je er niet bent. nu is de kpn niet geweest op een afspraak zonder zich af te melden. Mag ik kosten in rekening brengen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Die voorrijkosten breng ik in rekening omdat ik vandaag voorniks heb zitten wachten op de KPN monteur waar ik tussen 15.00 - 17.00 een afspraak had. 

 

Johan 
 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge +19

Ja hoor dat mag. Het wordt alleen nooit uitbetaald.

Ja hoor dat mag. Het wordt alleen nooit uitbetaald.

In dezelfde lijn.

Probeer het, nee heb je, ja kun je krijgen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johan Kon,  welkom hier. 

Ik lees dat de monteur niet is komen opdagen. Ik kan mij voorstellen dat je daar van baalt. Heeft de monteur ook niet even afgebeld? Ik kan het zo niet inzien omdat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je die nog aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dan ga ik eens meekijken waarom de monteur er niet was en wat ik hier in kan betekenen. 

Ik heb contact gehad met kpn. De monteur heeft zich afgemeld bij kpn, maar de KPN heeft verzuimd mij te verwittigen. Meer dan slordig.geen internet thuis. Kosten van een halve dag vrij. 
De KPN heeft hier blijkbaar geen procedure voor.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is inderdaad zeer spijtig. Excuses dat dat niet gebeurd is. Heb je inmiddels wel een nieuwe afspraak gemaakt?