Beantwoord

Mail gekregen over afsluiting, ondanks betaalafspraak

  • 28 July 2021
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb een mail ontvangen dat ik binnen 3 dagen Moet betalen  en anders geblokkeerd word.maar ik had al een online uitgestelde betaling afgesproken  zie foto's 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 28 July 2021, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Lijkt mij phishing. Bel de klantenservice 0800 0402.

Reputatie 7

Welkom op het forum @NOBRAINS, dat screenshot is inderdaad de betaalafspraak die je via de site had gemaakt. Dat is geen phishing. Er lijkt daarnaast een herinnering gestuurd te zijn over het openstaande bedrag. Met de betaalafspraak zou dat op de afgesproken datum van 22 augustus betaald moeten worden. Het kan zijn dat de herinnering en de betaalafspraak elkaar hebben gemist, dat je 'm daardoor kreeg. Ik kan dat niet in meer detail zien, je kunt hiervoor het beste bellen met 0800-0402 zodat de collega's van de financiële afdeling dit samen met jou kan bekijken.

Reputatie 6
Badge +8

Welk helderlicht stelt die mails op bij kpn.

Het datumformaat klopt niet en '11-02-0028' als factuurdatum? Trap er niet in!