Meer info over XS4ALL

  • 4 February 2020
  • 26 reacties
  • 828 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 9 reacties

beste dames en heren,

Ik krijg al een tijdje mails van XS4ALL die zeggen dat je van af 1 maart met je vragen terecht kan en alleen bij KPN. de technisch helpdesk blijft maar dat is de technische van XS4ALL. 

Mijn vragen zijn anders abonnement technische en ik vind het jammer dat ik nog steeds geen enkel bericht van KPN heb ontvangen over de overnamen. Zeer teleurstellend gewoon.  helemaal niks.

Mijn eerste vraag over het abonnement. mijn XS4ALL overeenkomst loopt tot 21 juni 2020. stel dat ik na 1 maart denk ik wil geen over een komst met KPN. kan ik deze dan koste loos opzeggen. want dit heb ik nooit gewild met KPN een contract. dit word mij maar in mijn schoenen geschoven zonder dat mij ook maar iets is gevraagd.   het is de keus van KPN geweest en zelfs met een rechtszaak blijven ze foet bij stuk houden. alleen klanten een mail sturen met informatie ho maar. teleurstellend nogmaals. 

F-secure klant bij XS4ALL krijgen standaard altijd 5 licenties in het pakket. KPN klanten maar 2. hoe gaat dat nu dat alles onder 1 bedrijf valt. zal f-secure dan zeggen dat jammer joh je hebt er nu nog maar 2 nu het allemaal onder KPN valt? want dat mag niet alles zo nog het zelfde blijven tot eind 2020. 

Wat gebeurd er met de diensten Webdisk aan het einde van 2020 i krijg gratis bij mijn abonnement 200 gig als het al niet meer is. een netwerk locatie die samen met mijn XS4ALL werkt om documenten en foto's  op te slaan gratis bij mijn abonnement.  enzo.

Graag hoor ik of ik nou na 1 maart de keuze zelf krijg of dat KPN gewoon bepaald dat ook al wil ik bijvoorbeeld niet klant bij KPN blijven dat ik dan toch moet. 

Ik hoor het graag. 

Met vriendelijke groet,

Maarten. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Verhelderend.

Het technische deel werkt dus andersom. Vandaar dat bij Telfort ook dat DNS SEC is ingevoerd.

Hoe zit het met de technische samenvoeging?
Op technisch vlak gaat de samenvoeging door. We maken al jaren gebruik van het KPN-netwerk. Onderdelen waar we onze eigen techniek voor gebruiken, worden geïntegreerd in KPN. Onze unieke diensten zoals het malwarefilter en DNSSEC worden ook overgenomen.

Voor de XS4ALL klant verandert echt enkel het stukje administratie de naam op de factuur. Het zijn de KPN klanten die er het meeste voordeel uitslepen zo lees ik die blog.

Enkel dit stukje verbaast me.

Blijft XS4ALL voor onbepaalde tijd bestaan voor huidige klanten?
Zeker.

Als de naam op de factuur veranderd ben je KPN klant met een KPN plus product waarbij de Telfort klant een KPN B product heeft.