Vraag

Meerdere malen klacht ingediend, nooit geen terugkoppeling

  • 31 December 2021
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb al in mei 2021 via de site van KPN een klacht ingediend en daarop een mail van KPN gekregen dat er binnen 10 werkdagen contact wordt opgenomen. Uiteraard is KPN haar toezegging niet nagekomen. Daarom eind juni maar weer via de site een klacht ingediend en zoals gewoonlijk een bevestiging en daarna geen reactie van KPN. Dus eind november een schriftelijk klacht ingediend en jullie raden het al wederom geen reactie. Diverse keren met de klantenservice gebeld. Uiteraard krijg ik alle begrip van de medewerkers en een toezegging dat ze het doorzetten naar de desbetreffende collega/eenheid die de zaak in behandeling heeft. En zoals gewoonlijk blijft het daarna stil. 

Op het moment dat ik dit type heb ik contact met de klantenservice en zoals gewoonlijk is de medewerker niet diegene die er wat aan kan kan doen. Zijn collega is niet bereikbaar en na een telefoongesprek van een half uur heeft hij dan maar een mail aan zijn collega gestuurd om contact met mij op te nemen. Dat werd dan wel volgend jaar! Ben benieuwd welke datum dat dan wordt volgend jaar !!!!

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Jammer dat je deze ervaringen hebt. Uit een eerder topic van u maak ik op dat het een zakelijke aansluiting betreft. Dan zit u hier dus verkeerd maar dat was u al verteld.

Joep1965, dat klopt. Dit heb ik al eerder gemeld. Maar ook bij het zakelijk loket kom ik niet verder. Ik heb uren telefonisch contact gehad maar kom gewoon niet verder. Ik zie in jouw omschrijving dat jij “expert” bent. Heb jij voor mij dan een link naar het forum voor zakelijke aansluitingen?

 

 

Badge +19

Hier de link van het zakelijke gedeelte.  Is er een probleem met de verbinding of van administratieve aard?

Bedankt voor de link.
Het betreft een probleem van administratieve aard. KPN heeft onterecht gedurende ongeveer drie jaar een bedrag voor een abonnement van mijn rekening afgeschreven. 

Reputatie 7
Badge +7

“Nooit geen” is dus altijd. Mooi!