Beantwoord

Melding "Couldn't resolve hostname" bij uploaden van page

  • 23 March 2020
  • 2 reacties
  • 162 keer bekeken

Badge

Ik heb reeds enkele jaren een website waarvan de hosting via kpn loopt.

Via Ftp upload ik regelmatig wijzigingen op de site en log ik in met mijn ftp gegevens.

Deze gegevens heb ik in het programma vastgezet en normaal na wijzigen van de cintent klik ik op upload en voila...klaar!.

Maar nu dus niet meer. Zodra ik de nieuwe page wil uploaden krijg ik een melding “Couldn't resolve hostname” en dat was het….

Wat is er nu mis? Kom er niet uit en kan nu mijn website niet meer bijwerken.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Robyn_ 27 March 2020, 12:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hi @Danny Dav ! Sorry voor de late reactie. Het is erg druk, waardoor ik de topics wat later zie dan ik zou willen. Is het serveradres in je ftp programma home.kpn.nl? Als je daar namelijk niet via inlogt, maar via een andere weg, dan is het niet via onze homepage. Mocht je dan inderdaad de webhosting van KPN gebruiken dan valt dit onder onze zakelijke tak. In dat geval kun je contact opnemen met mijn zakelijke collega's via 0800-0403 of door een topic aan te maken op het zakelijke forum. Als je wel home.kpn.nl gebruikt, controleer dan of je instellingen kloppen. Voor homepages zijn dat de volgende:


Server: home.kpn.nl
Poortnummer: 21
Gebruikersnaam: je hoofd e-mailadres inclusief @ en het deel erachter
Wachtwoord: wachtwoord dat bij je hoofd e-mailadres hoort


Staat dit allemaal goed en werkt het nog steeds niet, dan wil ik je vragen jouw profiel nog wat verder aan te vullen met in ieder geval de website waar het om gaat, het klantnummer en bijbehorende gegevens (mochten die afwijken van de ingevulde gegevens). De gegevens die je invult op jouw profiel zijn volledig privé. Alleen de moderators en jijzelf kunnen deze gegevens inzien.

Reputatie 3
Badge +4

@Danny Dav Ik heb niets meer van je gehoord en hoop daarmee dat de problemen verholpen zijn! Mochten er toch nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden.

Reageer