Beantwoord

melding fout IP adres

  • 10 June 2019
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Sinds twee weken hebben wij wifi versterkers gekregen om de internet problemen te verhelpen. Nu hebben we steeds geen internet op alle apparaten met als gevolg een melding dat het IP adres niet correct is. Meerdere opties geprobeerd maar helaas niks werkt. Nu brand het lichtje van de draadloze verbinding niet meer op de experiabox. Televisie doet het echter wel.
Alvast bedankt en hopelijk kan dit zo spoedig mogelijk verholpen worden (Kzit midden in mijn examenperiode)
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 June 2019, 19:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RianneHoogland, Welkom hier! Zit je midden in je examenperiode, tref je het dat de internetverbinding niet optimaal is. Welk modem heb je in gebruik en welke draadloze verbindingsset? Als ik dit weet, kan ik je advies geven en je helpen bij het zoeken naar een oplossing Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RianneHoogland, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer