Beantwoord

Meterkast stond open na bezoek van KPN monteur zonder overleg

  • 18 May 2022
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Vandaag had ik situaties met kpn monteurs, zonder contact met mij op te nemen, ik had een open Meterkast , hoe is het mogelijk dat het zonder sleutels mijn meterkast  kan openen?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 May 2022, 07:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Alunia, als je geen afspraak hebt gehad met een KPN monteur en niet zelf de deur open hebt gedaan, is het wel heel raar dat je meterkast open was. Waardoor denk je dat dit gedaan is door iemand van KPN? Heb je wellicht een uitpandige meterkast, of huisgenoten die de deur open kunnen hebben gedaan?

En kan het zijn dat je aansluiting nog opgeleverd moet worden? In dat geval kan het zijn dat KPN Netwerk bij je langs is geweest, dit is de partij die het glasvezel netwerk uitrolt en beheert, en dit staat los van KPN de internetprovider, waar je nu contact mee hebt. Ook zij komen voor zover ik weet nooit zomaar langs, maar ze kunnen je zelf veel meer vertellen over het proces van de aanleg.

Wij komen pas in beeld nadat je lijn volledig op is geleverd. Een monteur van KPN de internetprovider, zal sowieso nooit langskomen zonder afspraak, dus ik wil je aanraden om contact te zoeken met KNP Netwerk om daar navraag te doen naar de situatie!