Beantwoord

mijn internet werkt niet

  • 20 January 2021
  • 21 reacties
  • 83 keer bekeken

Badge

Beste kpn, 

 

Ik zit al een paar dagen zonder internet.

Mijn wifi verbinding en bedraad verbinding werken totaal niet .

 

Ik heb de modem uit en aan gedaan en ik heb de modem gereset met het knopje.

Ik weet nu niet wat ik kan doen en ik kan zo ook niet mijn online lessen volgen.

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 January 2021, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Badge

ik wil graag mijn oude experia box v8 omruilen voor een v10.

 

Mijn v8 box valt telkens uit ik heb totaal geen verbinding zowel kabel als wifi. 

 

 

hoe kan dat geregeld worden ? 

Hallo @Taha_zitzonder_Internet , je zou via onderstaande link eens kunnen kijken of jouw modem voor vervanging in aanmerking komt.

Hen je de modem al eens een fabrieks-reset gegeven?

Alléén defecte modems worden door KPN vervangen of modems die niet meer aan hun eigen eisen voldoen.

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0001

De link werkt nu even niet i.v.m. onderhoud website KPN.

Succes.

Badge

Ja ik heb al een paar keer mijn modem een fabrieks-reset gegeven maar ,

Dit werkt helaas ook niet. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Taha, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Reputatie 7
Badge +24

Wat doen de lampjes op de Experiabox? 

Badge

Er is maar 1 lampje dat aan is deze knippert groen en voor de rest doet het niks.

Badge

Mijn internet valt om de minuut uit alleen de power en wireless lampje brand.

Reputatie 7
Badge +20

@Taha_zitzonder_Internet ik heb je topics even samengevoegd. We kijken graag even mee. Zou je je profiel willen invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Ik heb mijn profiel ingevuld

Badge

Ik heb perongeluk de reactie hierboven als  antwoord geselecteerd 

Badge

@Taha_zitzonder_Internet ik heb je topics even samengevoegd. We kijken graag even mee. Zou je je profiel willen invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb mijn profiel ingevuld 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Taha_zitzonder_Internet, ik heb de lijn uitgelezen en we zullen een monteur aan moeten sturen om hier naar te kijken. Er zit namelijk iets niet helemaal goed. Wanneer zou jou dit de komende dagen het beste uit komen?

Badge

Graag zo snel mogelijk 

Bedankt voor je gegevens @Taha_zitzonder_Internet, ik heb de lijn uitgelezen en we zullen een monteur aan moeten sturen om hier naar te kijken. Er zit namelijk iets niet helemaal goed. Wanneer zou jou dit de komende dagen het beste uit komen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Helaas is de eerstvolgende monteur pas beschikbaar op zaterdagochtend tussen 08:00 en 10:00. Ik heb deze ook alvast ingepland om hem te reserveren. Als dit niet uitkomt kunnen we hem natuurlijk herplannen maar eerder is helaas niet mogelijk.

Badge

Nou om eerlijk te zijn is dat jammer want mijn zoon kan zo zijn tentamen niet maken morgen 

Nou om eerlijk te zijn is dat jammer want mijn zoon kan zo zijn tentamen niet maken morgen 

Hallo @Taha_zitzonder_Internet , je zou je, of een andere mobiel binnen de familie, mobiel als wifi hotspot aan kunnen zetten, dan kan je zoon wel zijn tentamen doen.

Badge

Nou oke dan ga we dat proberen en de monteur mag zaterdagochtend tussen 08:00 en 10:00 komen dat is prima

Badge

De monteur is niet gekomen en ,

 

ik heb nog een vraag kan ik een nieuwere modem krijgen want ik heb begrepen dat die wel stabiel zijn niet uitvallen met kabel verbinding en wifi in vergelijking met de xperia v8

Hallo @Taha_zitzonder_Internet , via onderstaande ‘tool’ kun je zien of je voor een ander modem in aanmerking komt:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

In de regel worden alléén defecte modems vervangen of modems die niet meer aan de eisen van KPN voldoen, en op het moment zijn dat de Experia V7 en ouder.

Vanaf de Experia V8 en later is alles nog bijdetijd.

Succes.

 

Badge

Bij de servicetool Apparatuur controleren en omruilen krijg ieder keer een melding er is een fout opgetreden 

Bij de servicetool Apparatuur controleren en omruilen krijg ieder keer een melding er is een fout opgetreden 

Hallo @Taha_zitzonder_Internet , bij mij werkt het gewoon goed.

Geef je wel de goede laatste 3 cijfers in van je IBAN, waarmee je je thuisnota aan KPN betaalt?

Probeer het anders eens met een andere browser of maak de huidige browser cookie-vrij.