Vraag

Mijn modem is defect

  • 23 August 2020
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Hallo, laatste tijd doet mijn modem heel raar. Hij haperde en me internet viel weg. En dat al een paar maanden maar met resetten deed die het dan wel weer, me internet was sowieso ook al heel langzaam. 

Maar nu doet me modum helemaal niks meer. Er komen nog geen eens meer lampjes die aanstaan. 

Ik heb wel een oude experia box 8 als ik het goed schrijf nu.

Ik heb van alles al geprobeerd maar niks doet het meer.  Wat moet ik nu doen? 

Mvg ilse


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ilse28, welkom! Dat is absoluut niet goed, natuurlijk :-(. Je mag je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s). Als je even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan zorg ik dat je een nieuwe krijgt. Wij zijn maar tot 22 uur aanwezig, dus mocht je dit pas daarna lezen of geen reactie meer krijgen, kan je ook daarna bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je dan aan een nieuwe!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ilse28, is het inmiddels gelukt om een nieuw modem te bemachtigen? Of kan je onze hulp daar nog bij gebruiken?

Zo ja, zou je dan nog je forumprofiel aan willen vullen en een seintje willen geven als je dat hebt gedaan?

Hey hey ja het is gelukt, ik krijg vandaag mijn nieuwe modem. Mvg ilse

Reputatie 7
Badge +20

Ah, heel fijn! bedankt dat je het even laat weten :relaxed: