Beantwoord

Mijn nieuwe huis heeft geen ISRA punt

  • 30 June 2022
  • 37 reacties
  • 574 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben onlangs een huis gekocht van 1920 waar geen ISRA punt aanwezig is.

Op welke manier kunnen wij dit aanvragen om vervolgens gebruik te kunnen maken van KPN internet en tv?

Groetjes.

icon

Beste antwoord door DennisA78 30 June 2022, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Badge +19

Ik ben bang dat die kosten inderdaad voor jou zijn. Eigenlijk voor degene die het gesloopt heeft maar die zal niet te achterhalen zijn. @NHendriks weet jij wat het zou kosten als er al kosten zijn?

58 mb

Badge +19

Tsja lastig.  Als je een groot verbruiker bent dan is dit een te lage snelheid vind ik. Hoe is de gezinssamenstelling?

Ik woon er alleen met mijn vriendin, we hebben wel plannen haha.

Wat zijn je andere opties en wil je die?

Ik ben bij mijn ouders altijd heeel tevreden geweest over KPN, en zij hebben dan ook zeker de voorkeur.

Ik verwacht dat je binnen korte tijd hier een indicatie van de kosten kan verwachten nu er een monteur gevraagd is zijn visie te geven. Let op, dit is bij benadering omdat deze monteur niet direct jou melding zou oppakken als je een contract afsluit.

Oké, top dankjewel alvast! 

Badge +19

Ik woon er alleen met mijn vriendin, we hebben wel plannen haha.

Leuk! Bij normaal gebruik is het voldoende. Als er in de toekomst kinderen zijn dan heb je vast glasvezel.  Wacht even op de monteur die ik gevraagd heb naar de kosten. 

Reputatie 7
Badge +10

Evt kosten worden bepaald door VolkerWessels die ingeschakeld word door een KPN monteur (provider) als er geen isra/invoerkabel gevonden kan worden. Exacte kosten weten wij niet, maar bijvoorbeeld het verplaatsen van zo'n invoerkabel, stel je wilt hem van woonkamer naar meterkast of andersom, kunnen bij 300euro beginnen. Maar nogmaals, dat bepalen zij ter plekke adv hoeveel werk het is.

 

Is deze kabel niet zelf weer naar binnen te krijgen? Als hij nog dezelfde lengte heeft, en je kan hem bijvoorbeeld in de meterkast weer omhoog drukken, dan kan een KPN provider monteur er wel weer een nieuw isra opzetten. Dan zou je waarschijnlijk alleen 60euro servicekosten kwijt zijn voor die monteur. 

Duur geintje.

Duur geintje.

Jij werkt toch ook niet voor niets😉