Beantwoord

Mijn wifi verbinding blijft wegvallen ondanks Superwifi punten

  • 2 April 2022
  • 17 reacties
  • 287 keer bekeken

Ik heb nu geruime tijd twee wifi superpunten maar nog steeds is mijn wifi in huis belabberd. Enorm instabiel. 

Ik wil nu wel eens een oplossing die hout snijd. Hier wordt ik erg teleurgesteld van. 

Steeds valt de verbinding weg. Echt waardeloos. 

icon

Beste antwoord door mcmill 5 April 2022, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Geef eens weer hoe je setup is.

Mijn zwager had dat met zijn Ziggo superwifi,  vanuit die "niet-werkende Ziggo setup" tik ik deze reactie (koopje moet ik zeggen) vanaf mijn KPN-aansluiting en mijn Ziggo-Superwifi.

En de download/upload van een KPN-ip naar een Ziggo-server: Symmetrisch en schijnbaar beide hoger dan mijn abbo (ff blind zijn KPN-medewerkers).

Ik heb kpn router en twee wifi superpunten van kpn. Alles aangesloten zoals bedoeld. 

Badge +19

Welk type modem? Heb je dit soort dingen in huis?

 

Het is de experia box v10

Brand het wireless lampje op de V10?

Zo ja, Druk dan de wifi knop in totdat die uitgaat.

Knop 2 is de wifi knop

 

Wirerless staat uit op de router

Badge +19

Een goede setup zou zijn het modem in de meterkast,  één SuperWiFi met een kabel aangesloten in de gang en nummer twee op de eerste overloop.  Ziet het er bij jou ook zo uit? Laat anders even weten hoe de opstelling bij jou is. Het is echt niet simpel om een goed wifi netwerk op te zetten.

Zoals jij het bescbrijft is mijn set up idd. Kpn gaat morgen contact opnemen heb ik net begrepen. Hoop dat het wordt opgelost. Dank voor de input

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u ook tv? Werkt dat goed? 1 of meerdere tv ontvangers? Heeft u ook andere apparaten bekabeld aangesloten? Pc of laptop? Hoe is het internet daar op?

Het is vooral op tv dat ik merk dat wifi instabiel is. Beeld blijft stil staan of wordt wazig. Ook internet op laptop valt soms uit en dan werkt het weer. Duurt meestal paar seconden maar is zeer regelmatig. Ik heb alles draadloos. 

Reputatie 7
Badge +24

Het is vooral op tv dat ik merk dat wifi instabiel is. 

U bedoelt een smart tv? Waarop u de app gebruikt? Heeft u ook tv ontvangers in gebruik? Werken die wel goed?

Ja klopt smart tv met app maar ook op laptop met de app ervaar ik dit. 

Reputatie 7
Badge +24

Ja klopt smart tv met app maar ook op laptop met de app ervaar ik dit. 

Daarmee geeft u geen antwoord op mijn vraag:

Heeft u ook tv ontvangers in gebruik? Werken die wel goed?

 

Ik heb van de week tv ontvanger gebruikt. Ook daar dezelfde storing

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @mcmill, ik begrijp dat problemen hebt met de verbinding. Dat is niet fijn. Ik heb even gelezen en je geeft aan dat KPN contact opneemt. Begrijp ik dat je via een andere weg al contact hebt gehad? Hoor graag weer van je als er contact is geweest. 

Hoi bart er is idd via messenger contact opgenomen. Het lijkt opgelost. Uiteindelijk de glavezelkast als de router uitgezet en na paar minuten weer aangezet. Zo te zien werkt het nu goed

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top. Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.