Beantwoord

Mobiel van Telfort naar KPN

  • 3 March 2020
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Als mijn Telfort mobiel abonnement is afgelopen kan ik dan bij KPN ook mijn belmin en mb 3 maanden meenemen

icon

Beste antwoord door PeterG 3 March 2020, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Nee. Als je gaat verlengen, dus een nieuw abo nemen op bestaande aansluiting/nummer, dan zal dat een KPN abo zijn met de KPN voorwaarden. Dus zo lang mogelijk je huidige abo aanhouden. (hier loopt m’n abo al bijna 9 jaar)

Reputatie 7
Badge +24

Hi Vijv, welkom op het forum. 

Nee, bij KPN kun je je belminuten niet meenemen naar een volgende maand meenemen. Je bent overigens niet verplicht om te verlengen als het abonnement dat je nu hebt goed bevalt. Dan loopt het simpelweg door en kun je het maandelijks opzeggen. 

 

Als mijn Telfort mobiel abonnement is afgelopen kan ik dan bij KPN ook mijn belmin en mb 3 maanden meenemen

Hallo @Vijv je mobiel abo bij Telfort houdt niet op te bestaan als je verplichte contractperiode van 2 jaar voorbij is. Het wordt voortgezet in een contract voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn, dat is het enigste verschil.