Vraag

modem 4 g defect ik wil geen monteur aan huis ivm corona geen antwoord van KPN gehad

  • 8 October 2020
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb ADSL met een 4G modem.

Modem is defect, led 4g is rood.

Via klantenservice probleem niet op te lossen.

Ik wil graag dit modem omruilen.

Volgens de klantenservice kan dit niet, de enig mogelijkheid is dat ze een monteur sturen.

Echter ivm corona willen we dit niet.

Waarom is omruilen niet mogelijk?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

U heeft dit verhaal al een keer verteld. De wachttijd op een moderator is is ongeveer 3 dagen.

Joep bedankt voor uw bericht , ik wacht het even af

Je andere topic is al in behandeling bij mijn collega @Maja_ .  Ik sluit dit topic

Â