Vraag

Modem aangesloten maar verbinding nog niet actief

  • 19 April 2024
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Na aansluiting van modem geen activering door KPN nieuwbouw ondanks honderd telefoontjes van kastje na de muur gestuurd al 30 jaar klant help mij !!!


6 reacties

Badge +19

Je verteld wel heel erg weinig @Tonny57 . Iets meer info zou wel fijn zijn.

Na aansluiting van modem geen activering door KPN nieuwbouw ondanks honderd telefoontjes van kastje na de muur gestuurd al 30 jaar klant help mij !!!

We zijn radeloos en moedeloos van geworden.

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Tonny57 , zoals @Joep1965 al aangeeft zou het handig zijn als u wat meer informatie deelt over de situatie. Overigens goed om te weten: op het forum helpen klanten elkaar bij vragen en problemen dus zij kunnen ook geen voorgeschiedenis zien. En normaliter verschijnt in elk topic ook een moderator die werkzaam is voor KPN. 

Goedemiddag

Wij zijn verhuis naar een nieuwbouw appartement  na 4 weken nog geen internet 

De monteur van volkerswessels telecom heeft in de meterkast de glasvezel aangesloten op mijn modem deze werkzaamheden zijn ook verricht bij mijn buurman en na 1 dag was daar internet

Wij blijven maar bellen naar KPN net werk naar de aannemer naar klantenservice we krijgen maar geen activering voor ons huis address 

Al ruim 30 jaar klant en dan dit je komt maar niet in contact met iemand die je kan helpen dit is om moedeloos van te worden het is maar een knop om en klaar je blijft maar vechten tegen KPN maar je bestaat gewoon niet voor hun wacht nog 1 week en meldt me dan aan bij Ziggo 

 

Admin: Dubbele topics samengevoegd

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Tonny57 waarom bel je niet even de klantenservice op 0800-0402 (gratis) ?
Dan sturen hun een thuis monteur aan, die gaat alles voor je aansluiten.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom in de KPN community @Tonny57. Om je goed te kunnen helpen en het overzichtelijk te houden, heb ik je twee topics hier samengevoegd.

Wat rot dat de verhuizing en activeren van jouw verbinding zo veel gedoe met zich mee brengt. We denken hier in de KPN community graag met je mee, maar de snelste manier is inderdaad door te bellen met onze klantenservice, zoals @SaltyBart al tipte. Ik hoop dat je intussen contact gehad hebt en er een monteur ingepland is. 

Reageer