Beantwoord

Modem aansluiten

  • 12 February 2020
  • 5 reacties
  • 627 keer bekeken

Tja. Ik kom er niet uit. Er zit een kabel aan dat kastje. Waar die heen gaat? Moet daar de grijze stekker van het modem in? Of maar gewoon monteur laten komen?

icon

Beste antwoord door Jemako 13 February 2020, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je moet dat stekkertje wat aan de onderkant van van dat linkse kastje gestoken zit er uit halen en in de Experiabox stoppen in de DSL poort.

​Daar helemaal links, die grijze. Tis alleen wel een kort snoertje, dat is niet handig…

Dat linkse kastje op uw foto, met "lijn" en "modem" en telefoonlijntje, dat kan je weggooien.

Ok. Dat langwerpige kastje is dan zo'n ISRA? De verbinding van dat korte zwarte snoertje is ook nog eens heel wankel..... Ik ga het proberen. Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +24

Dat langwerpige kastje is idd het isra punt ja.

Ik heb net de gratis monteur besteld. Deze komt over ruim 2 weken. Dan weet ik zeker dat het goed zit. Hartelijk dank voor jullie support!

Reputatie 7
Badge +30

Hi @Jemako, welkom! Het lijkt me goed dat er een monteur komt inderdaad! Deze kan de boel op de best mogelijke manier aansluiten voor je. Mochten we, nu of later, nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!