Beantwoord

Modem defect: krijg ik automatisch een nieuwe toegezonden?

  • 17 September 2021
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Hoi. Ondanks hulp vanuit jullie online doet modem niks meer, jullie systeem geeft aan dat het modem defect is. Wat nu? Krijgen we een nieuwe toegezonden?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 September 2021, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Marieke811404, goed om te lezen dat jij je weg naar ons Forum hebt gevonden!

Ik ben even benieuwd welk systeem aan heeft gegeven dat het modem defect is (als dat bijvoorbeeld een online tool is, heb je dan een linkje)? Het zou namelijk zo moeten zijn dat er direct een omruilafspraak voor het modem gemaakt wordt, waarbij je zelf kunt aangeven hoe je zou willen omruilen (via een PostNL servicepunt bij jou in de buurt of via een koerier*) en wanneer. Je krijgt altijd een bevestiging van een omruilafspraak: per e-mail en SMS.

We kunnen het snelste een omruilafspraak maken via onze chat of telefonische klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Het nieuwe modem ligt dan, met uitzondering van zondagen, de volgende dag voor je klaar!

Mocht je het prettiger vinden om het via het Forum te regelen, dan kan dat! Houdt wel rekening met een langere reactietijd. 

Vul jij dan jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators.
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weten wij dat we voor je aan de slag kunnen!

*Kosten voor het omruilen via een koerier is eenmalig â‚Ĵ10,-: deze kosten worden opgeteld bij de maandelijkse factuur. Omruilen via een PostNL servicepunt bij jou in de buurt is gratis

Hoi Shyrin.

Inmiddels heb ik het modem weer aan de praat gekregen, maar dit is iedere week te doen, als we deze maar een mm verschuiven tijdens het poetsen valt het signaal al weg en voordat dit weer opgelost is.

Nu waren er dan wel werkzaamheden bij jullie zoals jullie per mail hebben laten weten, maar dathad het nadien weer moeten doen.

Ik heb gewoon ingelogd bij jullie KPN ID. Daar moest ik vragen invullen, werd stap voor stap geholpen en toen kwam er te staan dat het modem defect zou zijn.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Marieke811404, 

Je krijgt altijd een duidelijke bevestiging als er een nieuw modem naar jou onderweg is. Heb je deze niet ontvangen, dan is er ook nog niks verzonden. Maar als ik dit zo hoor kan je wel proberen om via de klantenservice een nieuw modem aan te vragen.