Vraag

Modem defect, monteur kan pas na het weekend komen

  • 16 April 2021
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Vandaag 17 april gebeld met Kpn, na meting bleek de router dood, kapot.

Monteur zou snel bellen voor afspraak om alles te vernieuwen, zie dat de monteurs niet werken het weekend, mijn zus zit dus zonder Telefoon, kan dus in haar omstandigheden niet bellen als er wat gebeurd, en kan ik haar ook niet bereiken om te horen of alles oke is!,,,

Ik vind dit een hele slechte  zaak! Hoop dat er snel een oplossing komt!,

Vind dit onbegrijpelijk!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@Potver 

Wat vervelend, maar…. heeft je zus er geen mobiele bij als telefoon zo belangrijk is? Dat verbaasd me een beetje.

Verder zal ik het moderatorteam hiervan op de hoogte brengen. Dan kunnen zij een nieuw vervangend modem toesturen. Het aansluiten is heel makkelijk.

Zou je derhalve de gegevens van je zus (het gaat tenslotte om haar aansluiting) willen invullen in je forumprofiel? Daar kunnen alleen de moderators en jijzelf ze inzien, dus niet in dit topic plaatsen.

Naam, adres, klantnummer en, in het vakje Persoonlijke opmerkingen, ook nog de laatste 4 cijfers van haar iban ter verificatie.

Dan kan een moderator dit zo snel mogelijk oppakken.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Potver, welkom! Het klopt inderdaad dat monteurs in het weekend niet werken. Dat kan betekenen dat je zus een paar dagen zonder diensten zit inderdaad. Ik kan daar weinig aan veranderen, maar wil wel graag met je mee kijken of we iets anders voor je kunnen doen. Wil je haar gegevens in jouw profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?