Vraag

Modem defect, nieuwe mogelijk?

  • 20 December 2020
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Beste kpn

De laaste paar maanden loopt de televisie telkens vast en boven amper wifi bereik kunt u voor mij mee kijken of er iets mis is met de modum


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @annabelvo,

 

Modum in Noorwegen ? Modum - Wikipedia

Een modem wel heel jaren 1990 Modem - Wikipedia :grinning:

Alle gekheid op een stokje. Waarschijnlijk een Experia Box (Router met dsl-Modem). Welk model ?

Om de snelheid van dit topic te verhogen kun je je profiel op dit forum invullen, een moderator van de KPN kan dan de Experia Box benaderen en uitlezen wat er eventueel aan de hand is.

Kun je aangeven hoe de televisieontvanger is aangesloten? ( merk en model vermelden).

WiFi is lastiger, er kunnen stoorzenders of blokkades zijn, bijvoorbeeld magnetrons, radar, betonnen vloeren/muren zelfs kerstbomen. :mrs_claus:    Internet via een CAT5e kabel is altijd beter, maar niet altijd mogelijk.:disappointed: 

 

Groet Bart

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Annabelvo, bedankt voor je bericht! Sorry dat ik er nu pas aan toe kom, dat heeft te maken met de drukte.  

 

Voor wat betreft het vastlopen van de TV-ontvanger ligt het probleem waarschijnlijk in de lopende storing. Je kunt daar meer over lezen in het Topic over de Interactieve TV Update. Voor wat betreft het probleem met de Wifi wil ik je adviseren om onze Wifi-Manager tool te doorlopen. Ga dan inderdaad op een plek staan waar het signaal het zwakst is. Als je onder de 20Mbit haalt dan komen wij met een oplossing. 

 

Mocht je er niet uitkomen, bel ons dan op 0800-0402. We kunnen dan direct contact hebben en je sneller en in één keer helpen.  Alvast een fijne jaarwisseling 🥂.