Beantwoord

Modem kapot, geen internet meer

  • 11 March 2021
  • 2 reacties
  • 187 keer bekeken

Hallo. Mijn modem is kapot. Ik heb geen internet etc. Hoe in ik snel aan een nieuwe modem komen? Kunt u mij bellen op ***

ik ben afhankelijk van internet ivm werk. Graag uw reactie

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 March 2021, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @Jur de Graaf, welkom bij ons op het forum. Als jouw modem kapot is kom je niet ver inderdaad. Welk type modem heb je precies en wat is er kapot aan, kan je ons dat vertellen? Zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen, zodat we met je mee kunnen kijken naar de verbinding? Je had je 06-nummer openbaar in je bericht gezet, die heb ik i.v.m. privacy verborgen. Je gegevens openbaar op internet zetten is niet handig, op je profiel is het alleen voor jou en ons te zien. 

Als je liever telefonisch contact wilt over het modem kan dat natuurlijk ook, op het gratis nummer 0800-0402 is de klantenservice bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jur de Graaf, is het je inmiddels gelukt om hier iemand over te spreken? Of kunnen we je via deze weg nog helpen? Hoor het graag!