Vraag

Modem omruilen

  • 12 February 2019
  • 2 reacties
  • 405 keer bekeken

Stel je voor je betaald een abonnement voor 100mb, je huidige modem voorziet in het doorlaten van 30mb. Oplossing KPN meneer het kost u 10 euro voor het ruilen van de modem en direct oversteken tussen de oude en nieuwe. Lijkt mij de wereld op zijn kop. Ik betaal iets dat kan door KPN niet geleverd worden (waarvoor eerlijke dank service medewerker in de winkel van Alkmaar) dan mag je bij betalen en alles doen binnen de condities van KPN. Wellicht zouden KPN het anders kunnen aanpakken mensen een modem sturen, deze in hun eigentijd laten installeren (geen probleem) en dan een retour sticker geven waarmee de klant deze oude weer retour kan sturen. Zo als het nu gaat is echt onacceptabel en verre van klant vriendelijk!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedenavond, welkom op het forum. Volgens mij gaat er hier iets mis. Het omruilen van een modem waarbij € 10.- in rekening wordt gebracht is alleen als dit op je thuisadres wordt gedaan, daarvoor wordt namelijk een koerier aangestuurd. Doorgaans wordt de apparatuur bij een Post NL punt in de buurt omgeruild, je kunt dan zelf bepalen wanneer je dit doet. Dan de snelheid van de modem. Zover ik weet hebben wij geen modems die maximaal 30 Mbit doorlaten, ik vermoed dan ook dat het of om een defect modem gaat of dat de WiFi niet goed functioneert. Zou je dit willen toelichten?

Ik kijk het uiteraard ook graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Hi, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.