Beantwoord

Modem resetten

  • 9 October 2019
  • 5 reacties
  • 318 keer bekeken

Ik ben het wachtwoord van de modem vergeten en nu lijkt de enige optie om de modem te resetten. Nu hebben wij een versterker aangesloten die zijn eigen netwerk creeert en 2 tv's met draadloze verbinding. Is het dan erg lastig om alles weer te verbinden als ik de modem reset?
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 October 2019, 11:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Is dat een versterker van KPN?
Nee het is een versterker van arcadyan maar hij is wel geinstallerd door monteurs van kpn
Excuses, ik heb het net even opgezocht en het blijkt dat dat wel een versterker van kpn is.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Maarten Rink, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Resetten is helaas wel de enige optie om het wachtwoord opnieuw in te stellen.. Of je moet de inloggegevens nog weten waarmee je hebt ingelogd op de Experia Box destijds om de netwerknaam en het wachtwoord aan te passen. Dan kan je inloggen en een nieuw wachtwoord instellen!

Het opnieuw installeren hoeft niet lastig te zijn, je hebt namelijk overal een handleiding en een stappenplan voor. Het kost alleen wel even wat tijd, omdat het om een versterker én draadloze verbindingsset gaat.

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag! 🙂
Reputatie 7
Badge +21

@Maarten Rink, is het inmiddels gelukt? En heeft resetten jouw probleem ook opgelost?

Reageer