Vraag

Modem retour sturen kan niet want deze heb ik al weggedaan

  • 22 April 2024
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

We zijn een klein jaartje geleden overgestapt naar een andere provider ivm glasvezel.

Toen is het modem omgewisseld en heb ik dat van KPN op zolder neergelegd. Naar nu blijkt zijn we toen vergeten het abonnement op te zeggen. We hebben dus een klein jaar dubbel betaald. Heel stom van ons. Toen we daar achter kwamen hebben we het KPN abonnement meteen opgezegd en kreeg ik een brief om het modem retour te sturen. Alleen had ik inmiddels de zolder opgeruimd ivm onze verhuizing en kwam ik ook dat modem weer tegen. Heb het toen weggedaan omdat het er dus al bijna een jaar lag. 

We hebben hier wel een witgoedzaak waar je zulke apparaten heen kunt brengen waarna het wordt gerecycled dus dat zit wel goed, maar ik kan het dus niet meer terug sturen. Wat nu?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jaap68, welkom op ons forum!
We hebben hier toevallig een handig artikel over!

Reputatie 7
Badge +24

We hebben hier wel een witgoedzaak waar je zulke apparaten heen kunt brengen waarna het wordt gerecycled dus dat zit wel goed...

Modems die bij KPN terug komen worden vaak helemaal niet gerecycled. Als het nog een gangbaar model is, dan word die gewoon weer ingezet bij andere klanten. Daarom wil KPN hem weer terug.

Het is net als een leaseauto. Aan het einde van de leaseperiode is het niet de bedoeling dat u hem bij de oudijzerboer brengt. Als u dat toch doet, dan heeft u toch echt wel een probleem. Dan komt u niet weg met "ik heb hem bij de oudijzerboer gebracht dus dat zit wel goed".

Reageer