Beantwoord

Modem V10 Login

  • 12 July 2019
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Gisteren hebben wij van een V8 naar een V10 gegaan.
Dus ik moest een nieuwe wachtwoord nemen, het is het zelfde alleen een ! erachter.
Nu probeer ik inloggen maar weigert het.
Dus ik probeer servicetool-wifi-naam-wachtwoord-wijzigen
Maar het zegt telkens dat hij het niet kan opvragen.
Ik zit gekoppeld met een kabel.
Ik heb het ook geprobeerd op een andere computer met kabel, en mijn telefoon met WiFi.
Telkens de zelfde probleem.
icon

Beste antwoord door Rick18 13 July 2019, 13:25

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @Rick18 ,
als je bij een V10 de 1e keer inlogt moet je het wachtwoordveld leeg laten, alleen entertoets en daarna 2x jouw gekozen wachtwoord ingeven.
Ik heb het wachtwoord veranderd

**Dus ik moest een nieuwe wachtwoord nemen, het is het zelfde alleen een ! erachter.
Nu probeer ik inloggen maar weigert het.**
Goed om te lezen dat het gelukt is.
Oke dan maar, ik denk dat ik maar het kastje ga resetten dan maar.
Wel stom dat de Servicetools nooit werken.
Toch nog niet gelukt dus?
Ik heb hem nu gereset ik heb weer toegang toch bedankt.
Wel raar dat hij het wachtwoord niet pakte.
Ik hoop dat KPN wel eens iets doet aan de ServiceTools want die werken bijna nooit.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rick, fijn dat het is gelukt!

Ik begrijp dat de servicetools niet naar wens werken. Het is me alleen niet duidelijk of je probeerde in te loggen op de Experia Box (via http://192.168.2.254) of op WiFi. De servicetool kun je alleen gebruiken om je WiFi inloggegevens aan te passen, niet de inloggegevens van de Experia Box. Zoals Jan aangeeft zijn die standaard leeg en anders zijn ze dat na een fabrieksreset.

Los van dit hoort de servicetool niet die foutmelding te geven. Kun je nu, na de fabrieksreset, nog eens proberen of Servicetool: wijzig je WiFi naam & wachtwoord | KPN werkt? Je hoeft niets aan te passen. De servicetool doet het niet als je via een VPN werkt en mogelijk niet als de Experia Box net daarvoor opnieuw is opgestart.

Reageer