Beantwoord

Modem vervangen, geeft pieptoon

  • 14 January 2020
  • 5 reacties
  • 204 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zou ook mijn ZXV10 H220N willen omruilen omdat het een hoog piepend geluid heeft. Kan ik een nieuw modem gewoon bij de Primera-winkel gaan halen, of moet het eerst speciaal besteld worden?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door PJEH 17 January 2020, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Die kan je niet zomaar afhalen. Het snelste regel je dat door te bellen met de klantenservice.  0800-0402 gratis nummer. Je kunt em binnen een paar dagen  afhalen tegen inlevering van de oude.

Reputatie 1

Bedankt voor de snelle reactie. Ik bel meteen.

Reputatie 7

Hoi @PJEH, een piepend modem is niet fijn natuurlijk! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat daarbij een vervangend modem is gestuurd. Heb je deze inmiddels opgehaald en werkt het daarmee zonder piep?

Reputatie 1

Inmiddels heb ik het vervangende modem opgehaald en aangesloten. Piep weg! Wel vreemd is dat de oude netwerkgegevens (die dus niet softwarematig gewijzigd waren) automatisch overgenomen werden, terwijl ik verwacht had de SSID en WPA-WPA2 van het nieuwe modem te moeten gebruiken. Hoe dan ook, toen de kabels eenmaal op hun plek waren, deed het modem wat het moest doen.

Reputatie 7

Dat kan inderdaad, als er bijvoorbeeld via onze site een instelling is gewijzigd worden de SSID en WPA opgeslagen. Als er een nieuwe modem wordt geïnstalleerd neemt die de gegevens automatisch over, dat scheelt alle apparaten opnieuw verbinden en zo kan je meteen door na het aansluiten van het nieuwe modem :slight_smile:

Fijn ook dat het nieuwe modem er al is en dat het daarmee allemaal goed werkt. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.