Beantwoord

Modem wachtwoord werkt niet

  • 27 June 2020
  • 5 reacties
  • 2162 keer bekeken

Na reset modem het wachtwoord geprobeerd werkt niet wat nu 

 

ook geen wachtwoord ingevuld en dat werkt ook niet

 

ook een uur naar een nummer van de helpdesk gezocht wat een  .. zooi

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 June 2020, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @AppelH, ik zag je berichtje langskomen en dacht ik reageer even meteen!

Wat is nu precies de bedoeling? Je wil het wachtwoord wijzigen of achterhalen door in te loggen op je Experia Box? Of is er iets anders aan de hand? Mocht je niet meer kunnen inloggen op je Experia Box of je bent het (WiFi) wachtwoord kwijt, dan is een reset van de Experia Box de beste oplossing. Dan log je weer in met de standaard gegevens en wordt het WiFi wachtwoord teruggezet naar wat er op de sticker op de Experia Box zelf staat.

In ieder geval, bellen kan via 0800-0402. Maar ik help je ook graag verder. Kan je dan aangeven wat precies het probleem is en wat je van mij verwacht?

Reputatie 7
Badge +21

@AppelH, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of we hier nog bij kunnen helpen?

In plaats van een nieuw thread te openen post ik hier.

Ik heb praktisch hetzelfde probleem. het wachtwoord op mijn nieuwe modem is niet uit te spreken dus vervangen door een eigen. Meteen opgeschreven zodat ik het niet kan vergeten. Ik moest (automatisch) opnieuw inloggen. Werd van de pagina waar je het nieuwe ww. maakte door geschakeld naar het inlogscherm. Vulde het nieuwe ww. in en werd niet herkend. Vulde de oude in en ja die werd wel erkend. Leek me fout.

Logde expres uit en logde opnieuw in met het nieuwe ww. Werkte niet. . Dan maar het oude ww en opnieuw ww aanmaken, maar nu lukte het oude ww ook niet en kom ik het modem niet meer in. Nieuwe aanmaken lukt dus niet meer

Wat nu?

 

PS het is een nieuw hoge snelheid modem, net een week in huis

In plaats van een nieuw thread te openen post ik hier.

Ik heb praktisch hetzelfde probleem. het wachtwoord op mijn nieuwe modem is niet uit te spreken dus vervangen door een eigen. Meteen opgeschreven zodat ik het niet kan vergeten. Ik moest (automatisch) opnieuw inloggen. Werd van de pagina waar je het nieuwe ww. maakte door geschakeld naar het inlogscherm. Vulde het nieuwe ww. in en werd niet herkend. Vulde de oude in en ja die werd wel erkend. Leek me fout.

Logde expres uit en logde opnieuw in met het nieuwe ww. Werkte niet. . Dan maar het oude ww en opnieuw ww aanmaken, maar nu lukte het oude ww ook niet en kom ik het modem niet meer in. Nieuwe aanmaken lukt dus niet meer

Wat nu?

 

PS het is een nieuw hoge snelheid modem, net een week in huis

Een reset geven. Dan wordt de NetwerkID en het wachtwoord op je Router/Modem teruggezet naar dat zoals KPN het laatst heeft veiliggesteld (gebeurt periodiek) of naar de oorspronkelijke instelling. Mogelijk moet je ze dus alle 3 de combinaties proberen. 

 

 

:)

Thx