Beantwoord

Moet tijdelijke Digitenne terugsturen die al teruggestuurd is

  • 23 July 2020
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Beste mensen, 

 

Ik heb vandaag een brief van KPN gekregen om apparatuur terug te suren.

Ik heb enkele maanden ge;leden digitenne geleend omdat er een storing was ( kabel  stukgetrokken op de openbare weg).

Na enkele dagen ontving ik digitenne. Na enkele dagen was alles gerepareerd. Ik heb toen alles weer TERUGGESTUURD.  Mijn buren ontvingen netjes een bedankje van KPN met een cadeau. Ik kreeg NIETS ( ben al heel veel jaren klant en zat nu een week zonder TV).

En dan nu nog beschuldigd worden van het niet terugsturen van de apparatuur. Ik heb dat DIRECT op de gebruikelijke wijze gedaan. Ik vind uw verzoek om alsnog terug te sturen ongepast. Waarom wordt ik anders behandeld als mijn buren van no 37.

IGraag hoor ik van u, mijn tel. nummer heeft U.

 

Ad Schouw

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2020, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Kerkput, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dan loopt het denk ik een beetje langs elkaar heen.. Wanneer heb je het precies retour gestuurd? Ik kan namelijk even kijken of het bij ons binnen is gekomen. Zo ja, dan kan ik een notitie maken zodat je hier geen berichten meer over krijgt! Wat betreft de buren, ik zou niet weten waarom dit verschil er is eerlijk gezegd. 

Wat ik nodig heb om het een en ander te controleren is in ieder geval de 3S-code die je hebt gekregen bij het retour sturen via PostNL. Zou je die code bij persoonlijke opmerkingen willen noteren, en voor de rest je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Kerkput ik heb helaas nog geen reactie gehad op mijn bericht. Kan ik hier nog bij helpen of is het inmiddels al bij ons gemeld?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!