Beantwoord

Moet voor glasvezel gegevens geven aan Open Dutch Fiber, wat nu?

  • 3 May 2024
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Hoi hier is schijnbaar glasvezel gelegd door open Dutch fiber (odf) nu ging voor de 2 keer de bel ivm glasvezel, ik moest mijn gegevens geven etc etc , niet gedaan , nu net weer 2 jonge gasten , ik moest mijn nummer geven , “ ik geef net niks, ik heb kpn, zei: kan je lang wachten , de glasvezel gaat jou woning binnen dus ik wil jou gegevens, ik zeg flikker op je krijgt net niks , en voor mijn part krijg ik nooit glasvezel mijn internet is goed van kpn . En nu wegwezen want ze stonden heel dreigend voor mijn deur en zeiden ook nog we blijven terugkomen, ik zei nog 1 keer en ik knip dat groene kabeltje zelf eraf mafklapper , wat moet ik hier nu mee?

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 4 May 2024, 22:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Weinig, als je KPN hebt blijft dat gewoon werken tot kpn zelf komt met glasvezel, en dat gaat gebeuren in de toekomst. Mocht je ergens lezen dat wij de telefoonlijn uitzetten dan doen we dit enkel voor onze klanten welke glasvezel van KPN hebben dus geen zorgen.

Normaal is mijn advies om alle infra van iedereen naar binnen te laten als dit kosteloos is, maar als ze het op zo'n manier proberen zou ik er ook snel klaar mee zijn en zeggen dat ze mogen opsodemieteren. 

Ok dank u voor de info 🙏Mvg chantal 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Chantal77777777 

Als extra advies voor jouw.
Mochten de heren van Open Dutch Fiber (ODF) je lastig blijven vallen, wat ik vanzelfsprekend niet hoop voor jouw, dan kun je gerust de politie bellen (0900-8844).
Ze staan namelijk op jouw privé terrein (tuin), en als ze daar blijven komen met bovenstaand onzin verhaal, dan valt dit onder de noemer huisvredebreuk.
En als ze dreigend overkomen, dan kun je ook gewoon de politie bellen.

De politie gaat dan deze heren hierop aanspreken.
Ook kun je een klacht hierover indienen bij ODF zelf (per e-mail):  info@opendutchfiber.nl

Reageer