Beantwoord

Mogelijke overstap van Ziggo naar KPN

  • 17 April 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Hallo, ik overweeg om over te stappen van Ziggo naar de KPN.

Nu heb ik een paar vraagjes;

 1. Ik heb bij Ziggo een contract voor 250 mBit/s en bij de KPN kan ik maximaal 100 mBit/s nemen.
     Ik begrijp dat ik nu ook niet de volle 250 mBit/s gebruik i.v.m. diverse beperkingen van apparaten.
     Maar toch.
 2. Ons appartement geeft met één router geen volledige dekking en ik heb van de Ziggo een gratis 2e
    router gekregen, hoe gaat dit bij de KPN?
3. Kan ik een programma op één toestel kijken / pauzeren / en op het tweede toestel verder kijken?
3. Ik wil ook graag een digitenne erbij nemen voor op de camping.
4. Eventueel willen we alvast één mobiele telefoon abonnement erbij.
5. Wat worden mijn totale kosten met mijn wensen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 April 2020, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.  

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MartB, welkom op het forum!
Op de site die @Joep1965 stuurt kun je zien wat voor snelheden we leveren op jouw adres. Met een bekabeld apparaat en het juiste abonnement moet je die kunnen halen.

2. Standaard zit er geen tweede router of wifiversterker bij een abonnement in. Echter kun je deze wel gratis krijgen als je dekking binnenshuis niet toereikend is (onder de 20Mbit/s). (je kunt deze aanvragen bij het doorlopen van de wifimanager). Deze wifiversterkers hebben wel een internetkabel nodig maar kun je ook aansluiten op de internetkabel van je TV ontvangers.

3. Bij opnames en On demand content kun je verder gaan waar je gebleven was op een andere ontvanger. Bij begin-gemist programma's kan dit helaas niet.

Wat betreft je vragen over de kosten van de abonnementen kun je het beste met ons bellen op 0800-0402 of met ons chatten via www.kpn.com/service. Gezien het aantal variabelen heb ik daar geen eenduidig antwoord op.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord @MartB dus ik ga er vanuit dat je vraag beantwoord is. Mocht je toch nog iets bedenken dan weet je ons te vinden!