Beantwoord

Mogelijkheid om bonded VDSL aan te vragen

  • 15 June 2020
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb gekeken in Mijn KPN of het mogelijk is om Bonded VDSL aan te vragen maar dit niet kunnen vinden.

Aangezien de glasvezel aansluiting hier nog steeds onzeker is, zou ik graag gebruik willen maken van bonded VDSL. Fourstack geeft aan dat het mogelijk is.

 

Kan ik dit aanvragen?

En zo ja, wat is er dan nodig (huidige modem heb ik zelf aangesloten op het ISRA punt, geen probleem om andere aansluiting te realiseren voor de Y-kabel)?

En worden de abonnementskosten nog anders?

 

 

P.S.: Ondanks dat de glasvezelkabel al maanden tegen de gevel in de grond zit, de KPN Netwerk site aangeeft dat het hier komt, maar onbekend wanneer. De status blijft veranderen van eerst binnenkort, kon zelfs al bestellen, naar dat ik een haalbaarheidsonderzoek kan laten doen omdat ik in een buitengebied zou zitten, tot nu dat glasvezel komt maar onbekend wanneer. Duurt nu al meerdere maanden...

icon

Beste antwoord door RMartijnR 20 June 2020, 22:06

Bekijk origineel

4 reacties

De benadering van dit alles is tegenwoordig simpeler. Het is niet zozeer dat je kan kiezen uit hoeveel draden (koper) of soort aansluiting (b.v. glasvezel), maar meer simpeler welke internetsnelheid en welke aanvullende services zoals b.v. TV.

Kennelijk heb je nu een snelheid/abo van 100Mbit/s en wil je meer. Dan moet je je abo ophogen/aanpassen naar de gewenste snelheid, dan kijkt KPN wel hoe ze dat invullen.

Reputatie 7
Badge +24

Als je een 200 mbit abonnement afsluit, dan komt er vanzelf een monteur langs.

Reputatie 1

Bedankt voor de antwoorden.

Ik kan op dit moment in Mijn KPN niet hoger kiezen dan 100Mbit/s…

Ik heb contact gehad met KPN en vanwege de corona maatregelen kan er vanaf 1 augustus weer bonded aangevraagd worden vanwege het benodigde monteurs bezoek.

Reputatie 7
Badge +24

Geduld hebben dus...

Reageer