Vraag

mogelijkheid sneller netwerk?

  • 15 March 2021
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

wij halen net 500-700 KB/s wat best weinig en hinderlijk is. zodra de tv ontvanger uit is halen we de 800kb/s tot 1mb/s wat alsnog heel weinig is.. zodra iemand een app download op telefoon of op de pc kan niemand meer netflix/youtube kijken of op zeer slechte kwaliteit enz. (internet paginas laden duurd 1minuut als iemand iets download)!!!
zelfs als iemand netflix kijkt is het internet bijna onbruikbaar..
--

wij hebben nu dit pakket: 
TFT Internet en Interactieve TV HUIDIG
CombiVoordeel 5 euro
Korting Internet en Interactieve TV

ik zou graag dit pakket zo willen houden maar wel een beetje beter internet zodat wij teminste 3 mb/s tot 5mb/s krijgen

als dit een optie is zou ik er graag over willen horen!



Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Woont u in een buitengebied?

Woont u in een buitengebied?

Hoe bedoelt u? buitengebied?

Badge +19

Op het platteland ver buiten de bebouwde kom. 

Op het platteland ver buiten de bebouwde kom. 

Nee hoor, gewoon in de bebouwde kom!

 

Badge +19

Kunt u op de site van kon net doen alsof u internet besteld? Dan krijg u te zien welke snelheid er mogelijk is. Dat zou ik graag zien 

Kunt u op de site van kon net doen alsof u internet besteld? Dan krijg u te zien welke snelheid er mogelijk is. Dat zou ik graag zien 

Nou wat wij hier zouden moeten krijgen is 5mb download snelheid… dat zegt het pakket! en als ik het pakket op de site opnieuw samen stel zegt kpn: alleen 5mb download snelheid beschikbaar. maar dat halen we gewoon niet..

 

Kunt u op de site van kon net doen alsof u internet besteld? Dan krijg u te zien welke snelheid er mogelijk is. Dat zou ik graag zien 

Type abonnement:   

TFT Internet en Interactieve TV

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @loxtie!

Je kunt altijd even bellen met de klantenservice om te bespreken wat de mogelijkheden zijn wat betreft de snelheid van je verbinding. Je kunt ons bereiken op het nummer 0800 0402 (gratis).

Ik kan ook voor je kijken wat de mogelijkheden zijn op jouw adres. Zou je dan jouw postcode en huisnummer in je forumprofiel willen invullen en hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @loxtie, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!