Donderdag 19 sept, zondag 22 tm dinsdag 24 september telkens geen internet en tv, soms tot 2 keer per dag de Experia box V10 resetten en dan deed de boel het weer. Service dienst gebeld op dinsdag morgen 24 sept ,deze man heeft alles op afstand gereset, wat als resultaat had Dat ik in de vroege avond weer moest bellen, deze man heeft ook hierna meteen een afspraak gemaakt voor woensdag 25 sept tussen 12.00-14.00 uur. Ik heb een vrije middag genomen, maar er kwam die dag geen monteur. Tot mijn ontsteltenis zag ik op mijn mobiele telefoon dat de afspraak was verzet naar donderdag 26 sept. om 12.00-14.00 uur. Ik kpn gebeld. Deze man vertelde mij dat ze hadden geprobeerd mij te bellen om af te zeggen, iets wat niet gebeurd was. oke' nieuwe afspraak voor donderdag 25-9 tussen 12.00-14.00 uur.
Ik had weer een vrije middag genomen, geen monteur. Ik kijk op mijn mobiel en zag daar dat ze mij n afspraak hadden verplaatst naar zaterdag middag 28-9 tussen 12.00-14.00 uur. Ik meteen weer gebeld naar de servicelijn van kpn. Die man zei dat hij er niets aan kon doen en na lang aandringen had hij het afsprakenbureau gebeld en na enige tijd vertelde hij mij dat ze hadden geprobeerd mij te bellen, maar mij niet te pakken kregen. Lariekoek dus, ik ben niet gebeld en ze hadden ook geen sms gestuurd. Er was op mijn mobiele nr. van kpn niet binnengekomen. Nu moet ik maar weer wachten tot zaterdag. Als ik van mijn contract af kan komen weet. Ik weet ook niet of ze nu wel komen. Mijn vertrouwen in kpn is helemaal weg.
Ik moest dit even delen.
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel