Beantwoord

Monteur 2 keer niet op komen dagen

  • 26 September 2019
  • 9 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik ben sinds woensdag 11 september aangesloten op kpn glas totaalpakket.
Donderdag 19 sept, zondag 22 tm dinsdag 24 september telkens geen internet en tv, soms tot 2 keer per dag de Experia box V10 resetten en dan deed de boel het weer. Service dienst gebeld op dinsdag morgen 24 sept ,deze man heeft alles op afstand gereset, wat als resultaat had Dat ik in de vroege avond weer moest bellen, deze man heeft ook hierna meteen een afspraak gemaakt voor woensdag 25 sept tussen 12.00-14.00 uur. Ik heb een vrije middag genomen, maar er kwam die dag geen monteur. Tot mijn ontsteltenis zag ik op mijn mobiele telefoon dat de afspraak was verzet naar donderdag 26 sept. om 12.00-14.00 uur. Ik kpn gebeld. Deze man vertelde mij dat ze hadden geprobeerd mij te bellen om af te zeggen, iets wat niet gebeurd was. oke' nieuwe afspraak voor donderdag 25-9 tussen 12.00-14.00 uur.
Ik had weer een vrije middag genomen, geen monteur. Ik kijk op mijn mobiel en zag daar dat ze mij n afspraak hadden verplaatst naar zaterdag middag 28-9 tussen 12.00-14.00 uur. Ik meteen weer gebeld naar de servicelijn van kpn. Die man zei dat hij er niets aan kon doen en na lang aandringen had hij het afsprakenbureau gebeld en na enige tijd vertelde hij mij dat ze hadden geprobeerd mij te bellen, maar mij niet te pakken kregen. Lariekoek dus, ik ben niet gebeld en ze hadden ook geen sms gestuurd. Er was op mijn mobiele nr. van kpn niet binnengekomen. Nu moet ik maar weer wachten tot zaterdag. Als ik van mijn contract af kan komen weet. Ik weet ook niet of ze nu wel komen. Mijn vertrouwen in kpn is helemaal weg.
Ik moest dit even delen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 September 2019, 19:07

Bekijk origineel

9 reacties

Hier reageren ze niet zo snel op
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @jaap1958. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende start van het abonnement. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet veel vertrouwen heb in de nieuwe afspraak. Ik kijk graag voor je na of de afspraak van a.s. zaterdag in ons systeem terug te vinden is. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
ik heb gedaan wat je vroeg.
gr.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat zaterdag 28 september, tussen 12:00 en 14:00 uur, een monteur bij jou langs komt. Ik ga er vanuit dat deze afspraak gewoon doorgaat. Je geeft aan dat je het vertrouwen in KPN verloren hebt, dat begrijp ik. Daarom houden wij dit graag voor jou in de gaten. Ik ben morgen vrij, maar ik heb mijn collega @Bart_ gevraagd om het morgen nog eens te checken.
dat dacht ik gisteren ook en vandaag weer, dus je begrijpt mijn grote twijfels.
Mijn vertrouwen in kpn is weinig van over.
gr.
collega bart is natuurlijk off line, Jammer KPN
Reputatie 7
Badge +20
Collega Bart was gisteravond vrij, @jaap1958 maar vandaag ben ik er. Ik zie net als @Vikash dat er vandaag een monteur bij je langs zal komen. Hij of zij komt ergens tussen 12.00 en 14.00 bij je langs. Volgens mij heb je ondertussen ook als een sms-bericht als bevestiging ontvangen dat de afspraak vandaag is. Laat je weten hoe het is afgelopen?
monteur is nu geweest heeft het modem vervangen en nu afwachten of het probleem is opgelost.
gr.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn om te horen, @jaap1958 en ik hoop met je mee. Laat het vooral weten als er toch nog iets is dat niet goed gaat.

Reageer