Beantwoord

Monteur 22 april afzeggen

  • 20 March 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

monteur gepland op  woensdag 22 april om1400uur , deze hoef niet te komen,     doe het zelf wel    graag alles met spoed opsturen kl.nummer *spoed

*Admin: klantnummer in profiel gezet i.v.m. privacy en reactie afgesplitst.

icon

Beste antwoord door Susan_ 22 March 2020, 09:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @joijce, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De monteurs, vooral voor installaties, worden momenteel vrijwel allemaal afgezegd. 22 april duurt nog even, dus het kan zijn dat het wel gewoon doorgaat! Als we hem nu op voorhand gaan annuleren, dan zal dan niks veranderen aan de nu vastgestelde installatiedatum. Deze blijft op 22 april staan. Het installatiepakket krijg je zo'n 3-4 dagen voordat de activering en installatie van je abonnement staat gepland. 

Gaat het om een installatiemonteur? Dan zal ik het gewoon even afwachten wat de ontwikkelingen zijn. Wordt de monteur alsnog vanuit ons afgezegd, dan krijg je hier tijdig bericht over!

Badge +12

Wat zou de monteur komen doen? Niet alles kun en mag je zelf doen namelijk.

 

Edit: @Susan_ reageerde al dus bovenstaande vraag is niet relevant meer.

Reputatie 7
Badge +21

@joijce, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer