Beantwoord

Monteur afspraak annuleren

  • 24 February 2020
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Hierbij zeg ik de monteur voor installatie van internet op 5 maart af. De monteur is al geweest. Ik had de monteur ook al telefonisch geannuleerd. Met vriendelijke groet

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 March 2020, 10:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kor Stavorinus. Welkom op het KPN Forum! Om te controleren of de afspraak met de monteur is geannuleerd heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik bekijken of de afspraak is geannuleerd of de afspraak voor jou annuleren. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kor Stavorinus. Welkom op het KPN Forum! Om te controleren of de afspraak met de monteur is geannuleerd heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik bekijken of de afspraak is geannuleerd of de afspraak voor jou annuleren. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je de afspraak met onze monteur via een andere weg hebt laten annuleren. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer