Vraag

Monteur heeft glasvezel naar binnen gelegd, maar geen glasvezelkastje. Hoe kom ik hieraan?

  • 25 March 2023
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Hier ook het instalatiepakket ontvangen en aangesloten in afwachting van glasvezel. Maar er zat geen glasvezelkastje bij.  Monteur heeft glasvezel nu wel naar binnen aangelegd maar geen glasvezelkastje geinstalleerd of achtergelaten. Hoe kom ik alsnog aan zo een glasvezelkastje?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Nlr,

Allereerst excuses voor deze hele late reactie, je topic was op de een of andere manier tussen wal en schip geraakt :(

Heb je inmiddels het glasvezelkastje mogen ontvangen? In ieder geval, mocht je hier nog verdere vragen over hebben dan hoor ik dat graag en garandeer ik je dat je niet weer zo lang hoeft te wachten op een reactie!

Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Ik ben wel gebeld door iemand van kpn maar die is nooit verschenen op de gemaakte afspraak. Ik zit dus nog steeds zonder glasvezel.

Reputatie 7
Badge +28

In ieder geval, mocht je hier nog verdere vragen over hebben dan hoor ik dat graag en garandeer ik je dat je niet weer zo lang hoeft te wachten op een reactie!

De tijd loopt @JanZ_  ……...🤣   🕗 😉

 

Maar om @Nlr verder op weg te helpen: Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Dan kan JanZ meteen voor je verder..

Gegevens zijn aangepast, ik wacht af ;)

Reputatie 7
Badge +12

Gegevens zijn aangepast, ik wacht af ;)

Bedankt voor het invullen van je profiel @Nlr :)

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er op jouw adres inderdaad glasvezel beschikbaar is. Ik zie alleen geen aanvraag om jouw verbinding om te laten zetten naar glasvezel. Wanneer heb je hier precies contact over gehad? Als je zelf belt met 0800 0402 dan kunnen onze collega's vanuit daar dit allemaal wel meteen voor je in gang zetten!