Vraag

Monteursafspraak afzeggen

  • 15 February 2021
  • 7 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste KPN medewerker ,

ik heb al meerdere malen geprobeerd mijn afspraak met de monteur te annuleren maar de afspraak blijft er telkens in staan. 
Dus bij deze : morgen hoeft de monteur niet te komen tussen 8.00 en 10.00, jullie kunnen denk ik mijn adresgegevens wel inzien.
Ik hoop dat het nog op tijd is. 


vg Iris


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Irismees, welkom hier. 

Ik zie nog geen adresgegevens in jouw profiel. Ik kan zonder die jouw aansluiting niet vinden dus kan ik de afspraak niet annuleren. Kortste klap is om even te bellen met 0800-0402. Of geef mij even een seintje als je jouw profiel hebt voorzien van gegevens. 

hoi @Bart_Z 
Heb mijn gegevens zojuist bijgewerkt ! 

Hier hetzelfde probleem: heb maar gebeld met KPN, werd verteld dat we als klant wél afspraak kunnen wijzigen (ook dat lukte niet online) maar níet af konden zeggen.. Vind het een beetje een omweg, omdat ik hiervoor speciaal moest bellen én dat t alsnog afwachten is of er morgenvroeg (wéér) een monteur om 8:00 aan de deur belt.. Aandachtspuntje voor KPN (tegenwoordig kan bijna alles wel online, dus waarom dit niet?)

Reputatie 7
Badge +15

@Irismees Bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb het even gecontroleerd en ik zie dat ik de monteur ook niet direct kan annuleren.

Mag ik vragen wat de reden van het annuleren van de monteur is, ik zie namelijk wel dat het om glasvezel gaat, hier is vaak wel een monteur nodig. 

@Peter van Nuland Ik begrijp dat voor jou de monteur ondertussen telefonisch geannuleerd is? 

@Rutger_  ik heb geprobeerd de afspraak te verzetten maar ook dat lukt niet, ik woon er namelijk nog niet en kpn heeft voor mij deze datum en dit tijdstip/blok bepaalt. & het is een nieuwbouw appartement en niet in onze woonplaats, om 8.00 daar zijn voor de monteurs afspraak is wat lastig maar als er niks anders op zit dan moet dat maar. 

Reputatie 7
Badge +15

@Irismees Ik zie dat ik de afspraak wel kan herplannen naar woensdag, daar zijn nog 2 tijdsloten vrij. Wellicht dat woensdag beter uitkomt?

@Rutger_  ik laat de dinsdag wel staan, de woensdag zounog lastiger worden. Bedankt voor de moeite :)