Vraag

Monteursafspraak annuleren, is zonder toestemming ingepland

  • 18 April 2024
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik kreeg een mail dat 30 april een monteur bij mij mijn glasvezel komt aansluiten

ik heb hier geen toestemming voor gegeven, graag deze afspraak uit jullie agenda verwijderen


5 reacties

KPN is alle klanten in gebieden waar al zo'n 2 jaar glasvezel is om te zetten naar glasvezel. Dit ter voorbereiding van de uitschakeling van het kopernet (verplicht door de overheid; er mag maar één drager zijn van KPN).

Dus als je nu op koper zit kan je het beter door laten gaan. Komt het niet uit dan kun je een nieuwe afspraak maken via 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +24

KPN is alle klanten in gebieden waar al zo'n 2 jaar glasvezel is om te zetten naar glasvezel. Dit ter voorbereiding van de uitschakeling van het kopernet (verplicht door de overheid; er mag maar één drager zijn van KPN).

Huh??? Kunt u hier meer info over geven? Linkje?

Dat we van het koper af moeten, begrijp ik, maar ongevraagd een monteur inplannen is niet oke

Reputatie 7
Badge +12

Dat we van het koper af moeten, begrijp ik, maar ongevraagd een monteur inplannen is niet oke

KPN probeert als het goed is op meerdere manieren te zorgen dat u over gaat op koper. Wanneer hier helemaal niet op wordt gereageerd dan zal KPN een monteur inplannen. Deze kan worden verplaatst of je kan aan de deur doorgeven dat het een andere datum kan doorgaan. Helemaal nergens op reageren en constant alles annuleren is geen optie en dan zal uiteindelijk een monteur voor de deur staan.

Badge +19

Als je van deze afspraak geen gebruik maakt dan is er een kans dat je pas aan de beurt als de bezemwagen langskomt om de laatste aansluitingen te realiseren. Kan twee jaar duren.

Reageer