Beantwoord

Muurbeugel Experia Box v10A Muurbeugel

  • 1 February 2021
  • 2 reacties
  • 183 keer bekeken

Eigenlijk ben ik hier aan het verkeerde, “adres” maar diegene die het voor mij zou kunnen cq hoort op te lossen, laat het afweten, ook na lang aandringen. Het betreft het volgende, mijn dochter heeft een abonnement bij OXXIO(lees KPN) afgesloten voor internet en TV. Het pakket wat zij kreeg toegestuurd is afkomstig van KPN. Het pakket bestaat o.a. uit een Experia Box v10A. Hierbij was geen muurbeugel geleverd welke wel benodigd is. Zij heeft hierover contact gezocht met OXXIO, maar men blijft bij het standpunt dat deze niet geleverd kan worden. Dit terwijl in een eerder stadium men dit wel had toegezegd. Heeft iemand enig idee hoe ik voor mijn dochter aan zo'n muurbeugel kan komen? Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 February 2021, 17:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @HansvdV , het klopt inderdaad wat Oxxio zegt, er bestaat geen muurbeugel voor de V10a.

Die hang je rechtstreeks op aan de muur, waardoor de onderkant schuin naar buiten steekt om de kabels ruimte te geven om te monteren.

Zie onderstaand voorbeeld:

Zie bovenin de 2 gaten voor de schroeven.

Hallo @HansvdV , het klopt inderdaad wat Oxxio zegt, er bestaat geen muurbeugel voor de V10a.

Die hang je rechtstreeks op aan de muur, waardoor de onderkant schuin naar buiten steekt om de kabels ruimte te geven om te monteren.

Zie onderstaand voorbeeld:

Zie bovenin de 2 gaten voor de schroeven.

Wij hebben dat ding ook. Verder geen problemen mee, maar als er ooit een prijs wordt gegeven voor het slechtste ontwerp van een Router/Modem, dan wint dat ding volgens mij met verve.