Vraag

Na 3 monteurs nog steeds geen internet en tv

  • 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Goedemiddag,

Vanaf 30/09 zijn er 3 afspraken bij mij thuis geweest met een monteur, echter nog steeds geen internetverbinding en tv. Al na de 1e keer zou er een storingsmonteur langskomen maar iedere keer komt erĀ een installatiemonteur die het probleem niet kan oplossen.

We wachten nu vanaf woensdag 28 oktober op een afspraak met een monteur die het wel kan oplossen.Ā 

Graag wil ik weten wanneer deze monteur komt.

Vriendelijke groet,

Ā 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @AvBrĀ Dat is raar en het zou natuurlijk niet nodig moeten zijn. Kun je me iets meer achtergrondinformatie geven over het probleem? Wat is er precies aan de hand dat er een monteur langs moet komen. En ben je dan een nieuwe klant, dat er steeds een installatiemonteur langskomt?Ā 

We kijken natuurlijk graag mee.Ā Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @AvBr, we hebben niets meer van je gehoord. Heb je inmiddels al duidelijkheid over wanneer de monteur komt?

Reageer