Beantwoord

Na betaling afsluiten

  • 27 July 2020
  • 11 reacties
  • 161 keer bekeken

Word na dat ik me faktuur betaald heb de volgende dag alsnog afgeslotwn als je gaat bellen krijg je doodleuk te horen dat je pas na 5 gagwn weee wordt aangeslotwn want zo lang duurt de verwerking in systeem. Weet niet hoor als ik betaal voor afsluiting mag ik niet worden afgesloten en ook al maak ik handmatig over het staat meteen bij jullie op de rekening en elk bedrijf kan dat zien alleen jullie niet beetje raar he of worden jullie moe van het werken. Ik vind het belachelijk dat jullie in.de tijd van.corona bedrijfen en of particulieren afsluiten als ze maar 1 maand achter lopen. En als ze dan betalen weigeren aan tw sluiten. Ik heb nu bij deze de abonoment bij jullie stopgezet  geennwoorden meer voor

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 July 2020, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Het kan iedereen overkomen dat je niet op tijd betaald.  Je krijgt meerdere kansen om te betalen of om uitstel aan te vragen. Er staat bij dat de betaling via iDEAL meteen worden verwerkt en dat handmatige betalingen langer duren. Het houdt een keer op. Jij wil je geld ook graag op tijd hebben.

Het gaat er om dat er voor de afsluiting al betaald is dus mogen ze me niet blokeeren en dat doen ze wel en dat ideal betalen is gemak zucht voor ze hoeven ze geen extra handelingen te doen ze moeten in allertijden voor ze gaan afsluiten de rekening controleren maar dat doen ze niet heb zelf ook een bedrikf en in deze tijd gebeurt het helaas vaker dat rekeningen te laat betaald worden maar ook ik mag niet zonder de rekening goed na gekekenn te hebben baslag te leggen op goederen van clienten die te laat betaalen

Badge +19

Er komen duizenden betalingen binnen per dag. Je zal begrijpen dat het verwerken daar van even duurt. Heeft niets met gemak te maken.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Anita a, welkom! Het is inderdaad niet de bedoeling dat je afgesloten wordt nadat de betaling gedaan is. Het kan echter wel een aantal werkdagen duren voordat een betaling verwerkt is. Kan het zich met elkaar gekruist hebben? Zodra de betaling verwerkt wordt, word je alsnog aangesloten. Mocht je nog vragen hebben, kan je het beste contact opnemen met de afdeling Collections via 0800-0402. Dat kan je ook bellen als je afgesloten bent. 

Had donderdag al betaald vrikdag afgesloten tig keer gebeld op.chat gezeten maar jullie weigeren opjullie rekening te kijken om te zien dat er betaald is en tegenwoordig staat het geld er meteen op ben inmiddels 4 dgn verder en is nog niet aangesloten ben er echt klaar mee en straks nog kosten betalen omdat jullie me weer moeten aansluiten omdat jullie niet kijken maar ga hier wel juridisxhe stappen ondernemen zoals jullie te werk gaan

En dag 5 nog steeds niet aangesloten de 1 zegt binnen ywee uur de volgende zegt binnen twee dagen zo zie je ze liegen en bedriegen  de hele boel en wij maar betalen voor hun fouten

Reputatie 7
Badge +30

Met duizenden betalingen die binnenkomen is het niet even inloggen op internetbankieren en kijken of het bijgeschreven is, natuurlijk. Op het moment dat een betaling binnen is, dan wordt dit automatisch bijgeschreven en is dit dan ook zichtbaar in ons systeem. Wij zien dan dat de factuur betaald is. Op het moment dat je de betaling via iDeal doet, dan is dat in de regel binnen 2 uur verwerkt. Doe je de betaling handmatig, dan kan het een paar werkdagen duren, helemaal als er geen betalingskenmerk bij gezet wordt bijvoorbeeld.

 

Als je wilt dat ik eens mee kijk, mag je altijd je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s). Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag mee. Ik kan echter niet meer zien dan de collega's via chat/telefonische klantenservice, dus ik kan niet beloven dat ik iets voor je kan doen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je inmiddels weer aangesloten bent. Als we toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Nee niet aangesloten maar hoeft ook niet meer jullie eisen nu dat ik de nieuwe faktuur eerst moet betalen voor ik aangesloten wordt yerwijl er voor de nieuwe faktuur nog geen eens aanmaningen zijn verstuurd ik heb de boel opgezecht en ben overgestapt een hoop betalen terwijl het niet goed werkt waar jullie ook van op de hoogte z8jn en afsluiten terwijl het betaald is sorry maar aan mij verdienem jullie niks meer

Reputatie 7
Badge +30

Zou je leestekens willen gebruiken in je tekst? Het is erg moeilijk te lezen op deze manier. Ik begrijp dat wij gezegd hebben dat je nu alles moet betalen, maar dat je dat niet meer gaat doen? Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, vul dan vooral je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Ik kijk graag met je mee. Ik wil wel benadrukken dat als je ervoor kiest niet meer te betalen, dat er op een gegeven moment een incassobureau ingeschakeld wordt en de kosten zullen stijgen. Niet wenselijk denk ik :-(.

De openstaande rekeningen zijn allemaal betaald en heb het contract beindigd dus zou niet weten wat de incasso buraue hier mee te maken heeftÂ