Beantwoord

Na de dood van Telfort, Nooit meer kpn. 3 maanden al bezig om 2 contrakten aan te laten passen

  • 14 October 2020
  • 33 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 2

Na de stille dood van Telfort overgegaan naar KP*

3 maanden bezig om 2 contracten te laten aanpassen. waarvan kp* de fout heeft gemaakt.

Die ik ook niet heb afgesloten na de verlenging na Telfort. gaat mij meer om het principe.  

wat ik op papier heb staan wil ik betalen. ik heb hier al te veel tijd aan besteed.

Dus teleur gesteld in KP*

icon

Beste antwoord door Loes_ 3 November 2020, 11:16

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 2

Ik zie toch echt 22.50 staan zonder korting in de screenshot, zie nergens 27.50 staan.


Op de factuur van KPN staat 27,50.

KPN wil dat bedrag niet aanpassen naar 22,50. je krijgt geen korting omdat je geen tv hebt bij de orginizatie.

Toen ik het abenement verlengende  en ook met verkoop mobile medewerker aan de lijn had.

Was de vraag heb je meerdere diensten bij KPN, die had ik ook 2 mobile abonementen bij KPN.

dan komt u in aanmerking voor extra korting van €5,-.

Ik denk ook niet dat we er uit gaan komen, ik in ieder geval wel bij Vodafone. KPN glas vezel ook niet meer nodig.

 

De nog meer teleurgestelde gefrustreerde KPN KLANT Dave

Reputatie 2

De teleurgestelde gefrustreerde KPN KLANT Dave

Badge +12

Waarom maak je hiervoor dubbele topics aan?

Dat is niet handig denk ik.

Badge +12

Dubbel topic

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie toch echt 22.50 staan zonder korting in de screenshot, zie nergens 27.50 staan.

Dat is niet zonder korting. Daar is al 5 euro vanaf. Tja, het had duidelijker gekund. Maar zo werkt het...

Reputatie 7
Badge +24

Was de vraag heb je meerdere diensten bij KPN, die had ik ook 2 mobile abonementen bij KPN.

dan komt u in aanmerking voor extra korting van €5,-.

Dat is dus een fout van die medewerker. Vroeger bij de oudere abonnementen was dat inderdaad zo dat je korting kreeg bij meerdere mobiele abonnementen. Nu bij Hussel moet je echt internet thuis hebben.

Reputatie 4
Badge +6

@Huppeldoos bedankt voor je berichten. Ik heb de topics even samengevoegd omdat het anders onoverzichtelijk wordt. Het is ook niet zo dat je eerder antwoord krijgt als je meerdere topics opent. Zullen we afspreken dat we in dit topic verder gaan? Ik ga proberen het één en ander op te helderen. Ik zie namelijk dat het jou al veel tijd en energie heeft gekost en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. 

 

Ons 5GB abonnement met onbeperkt bellen kost (zonder kortingen) €27,50. Nu is het zo dat wij daar voor alle klanten een lifetime korting op hebben van €5,- euro. Deze korting zie je nergens terug, ook niet in de orderbevestiging, de bestelpagina of op het contract. Omdat dit een korting is die voor alle klanten geldt en doorlopend is. Je ziet dus ook op onze website/bestelpagina niet €27,50 staan, maar €22,50. Daar komt waarschijnlijk de verwarring vandaan. Op de factuur zie je namelijk wel €27,50 staan. Maar daar komt een korting overheen van €5,- euro, deze €5,- euro is de lifetime korting waardoor je op €22,50 uitkomt. 

 

Je start dus met een prijs van €22,50 voor 5GB en onbeperkt bellen/sms’en. Daarover heen krijg je een welkomstkorting van €2,50 omdat je van Telfort komt. Je komt dan uit op een totaalbedrag van €20,- euro per maand. Dit staat ook op je contract. Mijn collega heeft in overleg met jou een extra korting van €2,50 aangezet zodat je uitkomt op een prijs van €17,50 euro per maand. 

 

Er zit een verschil tussen de prijzen die worden weergegeven op de orderbevestiging en het contract. Dat komt omdat op de orderbevestiging puur wordt weergegeven wat de medewerker of klant zelf aanklikt. Daarom staat op de orderbevestiging ook het volgende zinnetje ‘* KPN Hussel. De getoonde KPN Hussel korting en voordelen zijn een indicatie. Hieraan kunt u geen rechten ontlenen. Als uw aanvraag voldoet aan de KPN Hussel Voorwaarden dan vindt u de exacte KPN Hussel korting terug op uw (eerste) facturen voor Thuis en/of Mobiel.’ Als je dus aanklikt dat je ook een thuisabonnement hebt dan krijg je nog eens €5,- euro extra korting. Deze zie je dan ook terug op de orderbevestiging. Als later blijkt dat er geen sprake is van een thuisabonnement dan wordt deze korting dus niet weergegeven op het contract/de factuur. In jouw geval is deze korting ook niet terug te zien in het contract of op de factuur omdat er geen thuisabonnement is op dit adres.

Reputatie 2

@Huppeldoos bedankt voor je berichten.

 

Er zit een verschil tussen de prijzen die worden weergegeven op de orderbevestiging en het contract. Dat komt omdat op de orderbevestiging puur wordt weergegeven wat de medewerker of klant zelf aanklikt. Daarom staat op de orderbevestiging ook het volgende zinnetje ‘* KPN Hussel. De getoonde KPN Hussel korting en voordelen zijn een indicatie. Hieraan kunt u geen rechten ontlenen. Als uw aanvraag voldoet aan de KPN Hussel Voorwaarden dan vindt u de exacte KPN Hussel korting terug op uw (eerste) facturen voor Thuis en/of Mobiel.’ Als je dus aanklikt dat je ook een thuisabonnement hebt dan krijg je nog eens €5,- euro extra korting. Deze zie je dan ook terug op de orderbevestiging. Als later blijkt dat er geen sprake is van een thuisabonnement dan wordt deze korting dus niet weergegeven op het contract/de factuur. In jouw geval is deze korting ook niet terug te zien in het contract of op de factuur omdat er geen thuisabonnement is op dit adres.

 

Dat kan echt nooit, prijs verschil tussen orderbevestiging en Factuur.

Bij KPN kan alles,  er verandert niets voor u al trouwe Telfort Klant.

 

Gaat mij niet om het geld, de maatschappij betaald toch wel.

Gaat om wat er afgesproken en wat er afgesloten is.

De nog meer teleurgestelde gefrustreerde KPN KLANT en toekomstige Vodafone klant Dave

Reageer