Beantwoord

Na omzetting pairbonding snelheid gehalveerd

  • 21 June 2021
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Beste ,

 

Vorige week is onze DSL verbinding omgezet van een enkel aderpaar i.c.m. 4g Buitengebied naar pairbonding zonder 4g. Voorheen haalde ik op 1 aderpaar rond de 24 a 25 Mbit en nu haal ik deze snelheid met 2 aderparen dus totaal 24 Mbit. 

Het ene aderpaar traint in op 14 Mbit en de 2e lijn op 13 mbit. Terwijl ik een verdubbeling zou moeten hebben lijkt mij en wat ook aangegeven wordt bij KPN (rond de 48 a 50 Mbit).

Experiabox is al naar fabrieksinstellingen gezet en zit een originele Y-kabel tussen. 

Kan iemand mij vertellen waar het mis gaat?

 

Mvg

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 June 2021, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rico463, welkom op ons forum.
Ik kijk graag even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi @Rico463, welkom op ons forum.
Ik kijk graag even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi Thomas,

Dank voor het meekijken ik heb net mijn profielgegevens aangevuld!

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Rico463, ik heb meteen even meegekeken. Ik lees dat hier vorige week ook een monteur voor langs is geweest. 
Deze heeft de lijn uitgemeten en schrijft dat de maximaal te halen snelheid op jouw adres 34Mbit/s is via pairbonding. Sneller is (voorlopig) technisch simpelweg niet mogelijk.
Helaas heb ik daar op dit moment dus ook geen oplossing voor tot er iets aan de infrastructuur verandert maar op de korte termijn heb ik daar op jouw adres nog geen plannen voor.