Vraag

Naam contracthouder wijzigen i.v.m. overlijden partner

  • 19 January 2021
  • 1 reactie
  • 336 keer bekeken

Hallo 

Ik heb bij de kpn internet tv en telefoon en een mobile contract 

Ik krijg de post over de mobiele telefoon netjes op mijn naam en de post van het tv en internet pakket staat op de naam van mijn man 

Ik ervaar dit als zeer vervelend omdat mijn man 16 December j.l. is overleden aan Corona 

Hoe kan ik dit het beste oplossen en alle post op mijn eigen naam binnen krijgen

Gebruik hetzelfde emailadres voor beide abonnementen 

Mvg. Trijntje Krikken 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Trijntje 1960, welkom op het forum.

Allereerst wat een ontzettend verdrietig nieuws. Gecondoleerd met het verlies van je man, en heel veel sterkte gewenst. :four_leaf_clover:

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om post op naam van je man te ontvangen. Je kunt het beste contact met onze Servicedesk Nabestaanden opnemen, mijn collega's zullen jou helpen om alles netjes op jouw naam te krijgen.  Als je op werkdagen tussen 8.00 - 20.00 uur of op zaterdag tussen 8.00 - 18.00 uur belt naar onze klantenservice via 0800 0402 (gratis), dan kunnen ze jou doorverbinden met de Servicedesk Nabestaanden.