Naam veranderen lukt niet

  • 9 November 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Mijn faktuur staat nog steeds op verkeerde naam.  Ik heb dit al 2x in de KPN winkel aangegeven en het staat er nog steeds fout op.  Ook het voordeel- vaste telefoonnummer moet eraf gehaald worden,  ik ben daar niet meer woonachtig.  Op de site wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.  Kom je er zelf niet uit.  Ik heb vandaag naar KPN gebeld,  10 minuten met een bel-mevrouw aan de lijn gehangen,  ze kon het niet wijzigen en ik zou doorverbonden worden,  nee hoor de lijn werd verbroken.   wat nu?      


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Karin, welkom hier. 

Ik krijg dit voor je na. Gaat het hier om een totaal andere achternaam? Dan praten we namelijk over een contractsovername. 

Zou je je profiel willen invullen en onder persoonlijke opmerkingen willen aangeven wat de juiste naam moet zijn? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.