Beantwoord

Navraag over mogelijkheid glasvezelaansluiting via KPN

  • 2 March 2019
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Badge
Ik heb een glasvezel aansluiting met 2 verder lege kastjes met a en b erop.
Kan hier de experia box op aangesloten worden?
Postcode is 6533 SV

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 March 2019, 14:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Dat gaat niet werken @Klauwkikker
KPN kan het voor je omzetten in een glasvezelaansluiting.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Badge
Bedankt Huistijger
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! @Klauwkikker Je schreef eerder in dit topic en je gaf aan dat je er al uit was. Ik zie nu deze voorbij komen. Is het nog steeds in orde of kan ik je toch nog ergens mee helpen?
Badge
Hallo @Bart_.
Ik denk dat mijn vraag wat verduidelijking behoeft.
Ik ben nog geen klant van KPN en mijn vraag is dus eigenlijk of de monteur in 1 bezoek de aansluiting op die "lege"kastjes kan realiseren.

Bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +20
Prima! Ik kan het moeilijk beoordelen: ik weet niet hoe die kastjes eruit zien en wat ze precies doen. Je mag gerust een foto plaatsen, als je dat wilt.

Als ik naar wat er mogelijk is en hoe er normaliter bij ons gewerkt wordt verwacht ik eigenlijk geen problemen. Als je klant bij ons besluit te worden kies je je abonnement (er is inderdaad glasvezel en je kunt een heel hoge snelheid gaan halen) en dan maken we een afspraak met de installatiemonteur. Hij of zij komt op de afgesproken datum bij je langs en dan wordt alles direct in orde gemaakt.

Reageer