Beantwoord

Negen dagen geen internet/tv/telefoon. Hoe wordt dit gecompenseerd?

  • 12 March 2021
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik zou willen weten hoe ik mijn 9 dagen geen geleverde diensten oftewel geen tv/telefoon en geen internet terug kan vorderen evenals mijn extra MB’s die ik extra heb moeten bijkopen op mijn mobiel bij andere provider daarom.

 

gr Roebs 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 14 March 2021, 21:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Roebs, welkom.

Wanneer er een storing is geweest kan je abonnementsgeld terug krijgen. Als het gaat om een dienstgenrieke storing (ofwel, de hele buurt heeft last gehad van de storing) kan je het formulier ‘Vergoeding bij Netwerkstoring’ gebruiken. Wanneer het geen dienst generieke betreft, mag jij contact opnemen met mijn collega's van de chat of telefonisch via 0800-0402.