Vraag

Niet correct te woord gestaan door medewerker

  • 13 March 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Vanmorgen omstreeks 10.00 uur contact gehad met een medewerker i.v.m. een storing betreffende een e-mail probleem.

Ik werd afgepoeierd op hoge toon door een ongeduldige medewerker, het zou geen prbleem zijn van KPN deelde hij kortaf mede, hoewel ik eerder op een fatsoenlijke manier werd geholpen door een andere medewerker.

Deze mederker zit duidelijk op een verkeerde stoel.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Pedrito, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met mijn collega! Heb je op dit moment nog iets waar je tegenaan loopt? Ik help je daar dan graag verder mee natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.