Beantwoord

Niet eens monteurs kosten

  • 8 November 2019
  • 13 reacties
  • 223 keer bekeken

Badge
  • Deelnemer
  • 5 reacties

Ik ben het niet eens met de €50 voor monteurs kosten, een week eerder ook monteur geweest zelfde probleem en toen gratis

icon

Beste antwoord door Jiske_ 25 November 2019, 14:31

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @WJP, die monteur brengt kosten in rekening als het probleem niet bij KPN ligt. Als je wilt kan ik mee kijken of de kosten terecht zijn. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben het niet eens met de €50 voor monteurs kosten, een week eerder ook monteur geweest zelfde probleem en toen gratis

Wat was het probleem dan?

Badge

 

*Admin; bericht verwijderd i.v.m. persoonlijke gegevens 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Privé gegevens in uw forum profiel: https://forum.kpn.com/settings/profile

Niet hier openbaar in dit topic.

Badge

Gegevens aangepast!

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb je gegevens in het profiel gezet ​​​​​​@WJP, klopt het dat je deze monteur zelf hebt ingepland zonder contact met de klantenservice?

Badge

Ja dat klopt, het lukte mij maar niet om telefonisch contact te krijgen. Ik ben wel de schoonzoon het gaat over mijn schoonmoeder.

Reputatie 5
Badge +7

Op dit moment staat de vraag uit bij de monteurs afdeling wat voor werkzaamheden er precies zijn gedaan. De vuistregel is over het algemeen dat als er een storing is en we sturen een monteur langs, dat er geen kosten zijn voor jou indien het probleem aan onze kant zit.Als de storing wordt veroorzaakt door apparatuur van jou, dan kunnen er wel kosten in rekening worden gebracht. In dit geval is er via de site een servicemonteur aangestuurd, die kost standaard €50. Mochten de werkzaamheden van deze service monteur aan onze kant zijn geweest kan ik de kosten vergoeden. 

Badge

Ik wacht het met spanning af!

Reputatie 5
Badge +7

Hi @WJP, ik ga ervan uit dat ik maandag een reactie krijg dus nog heel even geduld hebben dus :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +7

Hi @WJP, ik heb nog geen reactie gehad sorry! Heb er nog een keer achteraan gemaild :slight_smile:

Badge

Oké, we wachten af!

Reputatie 5
Badge +7

Inmiddels is het via een privébericht helemaal afgehandeld :) Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag!

 

Reageer