Ik ben het niet eens met de €50 voor monteurs kosten, een week eerder ook monteur geweest zelfde probleem en toen gratis
Beste antwoord door Jiske_
Bekijk origineelIk ben het niet eens met de €50 voor monteurs kosten, een week eerder ook monteur geweest zelfde probleem en toen gratis
Beste antwoord door Jiske_
Bekijk origineelHi
Ik ben het niet eens met de €50 voor monteurs kosten, een week eerder ook monteur geweest zelfde probleem en toen gratis
Wat was het probleem dan?
Privé gegevens in uw forum profiel: https://forum.kpn.com/settings/profile
Niet hier openbaar in dit topic.
Ik heb je gegevens in het profiel gezet @WJP, klopt het dat je deze monteur zelf hebt ingepland zonder contact met de klantenservice?
Ja dat klopt, het lukte mij maar niet om telefonisch contact te krijgen. Ik ben wel de schoonzoon het gaat over mijn schoonmoeder.
Op dit moment staat de vraag uit bij de monteurs afdeling wat voor werkzaamheden er precies zijn gedaan. De vuistregel is over het algemeen dat als er een storing is en we sturen een monteur langs, dat er geen kosten zijn voor jou indien het probleem aan onze kant zit.Als de storing wordt veroorzaakt door apparatuur van jou, dan kunnen er wel kosten in rekening worden gebracht. In dit geval is er via de site een servicemonteur aangestuurd, die kost standaard €50. Mochten de werkzaamheden van deze service monteur aan onze kant zijn geweest kan ik de kosten vergoeden.
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.